szybkość upijania/trzeźwienia

1. Data: 2004-10-18 13:24:06

Temat: szybkość upijania/trzeźwienia
Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Wiem mniej więcej, że człowiek w zależności od masy ciała, płci (i sto
tysięcy innych czynników) trawi alkochol z szybkością 6-10 gramów czystego
alocholu na godzinę. Czy widział ktoś/gdzieś jakieś dokładniejsze dane
[tablice], z których mógłbym to trochę dokładniej przeanalizować? Czy
podobne dane są dostępne w zakresie spożywania (przybliżona zawartośc
alkocholu we krwi po spożyciu jakiej ilości, jak rozwodnionego na masę ciała
itp)?

Marek

2. Data: 2004-10-18 14:03:22

Temat: Re: szybkość upijania/trzeźwienia
Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> napisał w
wiadomości news:cl0fqb$2mcv$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> podobne dane są dostępne w zakresie spożywania (przybliżona zawartośc
> alkocholu we krwi po spożyciu jakiej ilości, jak rozwodnionego na masę

PRZEDE WSZYSTKIM NIE "ALKOCHOL" lecz "ALOKOHOL" , ludzie na litość boską
zajrzycie czasem do książki czy słownika....

3. Data: 2004-10-18 14:35:14

Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PRZEDE WSZYSTKIM NIE "ALKOCHOL" lecz "ALOKOHOL" , ludzie na litość boską
> zajrzycie czasem do książki czy słownika....

widocznie już się nawaliłem na samą myśl:)

Marek

4. Data: 2004-10-18 15:16:38

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba Ginalski" <k...@g...com> napisał(a)
wnews:K2Qcd.25109$z77.13325@news.chello.at:

> PRZEDE WSZYSTKIM NIE "ALKOCHOL" lecz "ALOKOHOL" , ludzie na litość boską
> zajrzycie czasem do książki czy słownika....

IMHO jak juz zwracasz uwage, to bys napisal na posta...madralo!

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-10-18 17:52:00

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> wrote in message
> [...]
> podobne dane są dostępne w zakresie spożywania (przybliżona zawartośc
> alkocholu we krwi po spożyciu jakiej ilości, jak rozwodnionego na masę

na stronie PARPA były kiedyś szczególowe liczniki, poszukaj
Pozdrawiam
O.

6. Data: 2004-10-19 10:16:40

Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciała itp)?

> na stronie PARPA były kiedyś szczególowe liczniki, poszukaj

Licznik znalazłem, choć mam wrażenie, że kwestia upijania się została
potraktowana w sposób przybliżony

Marek

kto w polandzie lecy bliznowce!
zmazy nocne