[szycie] Czy znacie te ksiazke ?

1. Data: 2007-06-05 08:41:09

Temat: [szycie] Czy znacie te ksiazke ?
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak w temacie... Znacie ? Warto kupic ? Jestem troche osoba szyjaca, jakas
wyobraznie posiadam - nie jestem wiec totalna poczatkujaca. Czy wiec ksiazka
"Uszyj w jedno popołudnie!" Susan Mickey
http://www.merlin.com.pl/frontend/browse/product/1,5
11402.html bedzie dla mnie
uzyteczna ?

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
JotHa
www.sieporobilo.acubenes.net

2. Data: 2007-06-05 11:34:03

Temat: Re: [szycie] Czy znacie te ksiazke ?
Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wyobraznie posiadam - nie jestem wiec totalna poczatkujaca. Czy wiec
ksiazka
> "Uszyj w jedno popołudnie!" Susan Mickey

Książki nie znam - tyle, co z opisu w podanym przez Ciebie linku, ale trochę
się takich książek naoglądałam - i jestem zdania, że nie warto :-(

Znacznie bardziej przydatne są książki typu "Podręcznik samodzielnego
szycia" wydany przez Burdę - gdzie są podane konkretne techniki
krawieckie /szycie ciętych kieszeni, wszywanie podszewek itp/, czyli rzeczy,
których nie robi się na co dzień i których się po prostu zapomina.

Jak dla mnie - szkoda byłoby miejsca na półce na książkę z opisami szycia
pokrowca na poduszkę czy śliniaczka. Tym bardziej, że szyjesz i bez takiego
poradnika, który byłby dobry jako prezent od szyjącej mamy dla opierającej
się szyciu córki.

Ania

3. Data: 2007-06-05 11:51:19

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krawieckie /szycie ciętych kieszeni, wszywanie podszewek itp/, czyli rzeczy,
> których nie robi się na co dzień i których się po prostu zapomina.

Dzieki Aniu.
Utwierdzasz mnie w dotychczasowym przekonaniu. Kupuje wlasnie akurat w Merlinie
i przy okazji ta pozycja 'wpadla mi w rece'.

Pozdrawiam
JotHa
www.sieporobilo.acubenes.net

Potrzebna rada
zdjęcia ze śląskiego spotkania
xxx poszukuję
szydełkowa chusteczka na głowę dla dziecka
[xxx] 2 pytania techniczne