[szycie] Wrocław, ścinki, detal i Burda :)

21. Data: 2005-09-08 16:22:55

Temat: Re: [szycie] Wrocław, ?cinki, detal i Burda :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/8/2005 6:04 PM,Użytkownik Kruszyzna usiadł wygodnie i napisał:

> Tak, KoĹ?Ĺ?Ä?taja! DziÄ?ki, Pierzu, na Ĺ?mierÄ? zapomnialam :)

O matko, cos mi sie pokrzaczylo. Pardon!

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

22. Data: 2005-09-25 14:56:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Sep 2005 18:22:55 +0200, Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote:

>O matko, cos mi sie pokrzaczylo. Pardon!
>
>Krusz.

No popatrz...a u mnie Twoja odpowiedz byla sliczna i
niepodrasowana krzaczkami :PPP

Pierz

p.s. Napisz, czy sklep jeszcze dziala, bo to byl moj
ulubiony...Od roku ponad nie bylam we Wroclawiu i nie wiem, kiedy
bede w ogole :/
K.T. - starannie opakowana

23. Data: 2005-09-29 18:16:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 25 września 2005 16:56
użytkownik Krysia Thompson, sącząc kawkę, wyklepał:

> p.s. Napisz, czy sklep jeszcze dziala, bo to byl moj
> ulubiony...Od roku ponad nie bylam we Wroclawiu i nie wiem, kiedy
> bede w ogole :/

Heloł!
Nie przygladalam sie, ale raczej dziala. To znaczy, gdyby nie dzialal, to
jednak zauwazylabym, ze w tym miejscu kamienicy cos jest nie tak, wiec
chyba jednak jest na swoim miejscu :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

xxx - ile nitek?
xxx - problem z farbującą tkaniną
Wrocław - wystawa
[koraliki]
[xxx]Deszczowy obrazek raz jeszcze- pytanie o nici