[szycie] ksiazki

1. Data: 2004-10-18 12:00:50

Temat: [szycie] ksiazki
Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Temat ksiazek o szyciu byl juz chyba poruszany, ale nie moge sie do
niego dokopac. Pamietam tylko, ze powszechnie polecana byla ksiazka
"Szycie krok po kroku" wydawnictaw Burda i jeszcze cos. A powiedzcie mi,
czy ktos z Was ma i co sadzi o tych ksiazkach:

"Podstawy szycia" Chris Jefferys, wyd. Wiedza i Zycie
"Latwe szycie - dobre rady dla poczatkujacych krawcowych" Claudia
Giesser, wyd. Swiat Ksiazki.

I jeszcze poprosze o wyjasnienie, dlaczego wszystkie tego typu poradniki
maja wyczerpany naklad albo sa "chwilowo niedostepne" akurat wtedy, gdy
ja ich szukam?! Acha - i dlaczego w EMPiKu w Juniorze [w Wawie] nie ma
ANI JEDNEJ pozycji z szycia?

Z gory dziekuje za wszelkie proby wyjasnienia

---
Uka P. (rozzalona)
<javascript:;> <javascript:;>

1. Data: 2004-10-18 18:49:03

Temat: Re: [szycie] ksiazki
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Plosarek wrote:

> [...]

> niego dokopac. Pamietam tylko, ze powszechnie polecana byla ksiazka
> "Szycie krok po kroku" wydawnictaw Burda i jeszcze cos.

To nie książka, tylko czasopismo. wychodzi dwa razy w roku, w tej chwili
jest nowy numer w kioskach :)

> [...]
>
> "Podstawy szycia" Chris Jefferys, wyd. Wiedza i Zycie
> "Latwe szycie - dobre rady dla poczatkujacych krawcowych" Claudia

Ja nic nie sądzę, bo ich nie znam. Polecam Podręcznik kroju i szycia
wyd. Wiedza i Życie (też niezdobywalny :( )

> [...]
> maja wyczerpany naklad albo sa "chwilowo niedostepne" akurat wtedy, gdy
> ja ich szukam?! Acha - i dlaczego w EMPiKu w Juniorze [w Wawie] nie ma

hihi, tak to jest. Zajrzyj w empiku w centrum do działu moda- tam są
różne robótkowe, może coś znajdziesz, a najlepiej poszperaj po allegro i
na Koszykach- znacznie większe szanse :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-19 08:41:48

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> To nie książka, tylko czasopismo. wychodzi dwa razy w roku, w tej
> chwili jest nowy numer w kioskach :)

Tylko tyle? Bylam przekonana, ze wydali tez ksiazke, w ktorej bylo
wszystko zebrane. W sumie nie wiem, skad takie przekonanie, pewnie z
jakiegos posta :))). A to czasopismo juz odkrylam, kupilam biezacy numer
jeszcze przed maszyna, a wczoraj zamowilam wszystkie poprzednie. Jak
szalec to szalec. :))
Zlapalam taka faze na ta maszyne, ze wczoraj malo sie nie rozplakalam,
jak sie okazalo, ze 5 minut sie spoznilam do sklepu z tkaninami :)))).
Swoja droga dlaczego oni tak wczesnie zamykaja!?

> hihi, tak to jest. Zajrzyj w empiku w centrum do działu moda- tam są
> różne robótkowe, może coś znajdziesz, a najlepiej poszperaj po allegro
> i na Koszykach- znacznie większe szanse :)

Bylam w centrum w dziale moda i poczulam sie mocno dyskryminowana na
rzecz hafciarek i szydelkowiczek. Z kategorii szyciowych byla jedna
ksiazka o patchworkach. Allegro sprawdzam mniej wiecej 3 razy dziennie,
niestety nie widze nic interesujacego, "Nastolatka szyje sama" - czy jak
to tam - wyludze od mojej mamy, a podreczniki do technikum krawieckiego
jakos mnie nie biora. :)

Czyli pozostaja Koszyki... :))

Dzieki, pozdrawiam

---
Uka P.

1. Data: 2004-10-19 09:02:05

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Plosarek" <u...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakiegos posta :))). A to czasopismo juz odkrylam, kupilam biezacy numer
> jeszcze przed maszyna, a wczoraj zamowilam wszystkie poprzednie. Jak

Ksiązka tez była - "Burda. Szycie to takie łatwe" wydana przez Muzę. Zebrane
wszystkie porady dotyczące szycia w ogóle. Ale czasopismo nie jest złe, dla
poczatkujących nawet lepsze bo masz opisane po kolei wszystkie kroki, z
rysunkami, ja uwielbiam oglądac te rysunki Burdy :) Jedynie mam zastrzeżenia
co do zawartości żurnala, konkretnie modeli, mnie akurat takie fasony nie
podchodzą.

> Bylam w centrum w dziale moda i poczulam sie mocno dyskryminowana na
> rzecz hafciarek i szydelkowiczek. Z kategorii szyciowych byla jedna
> ksiazka o patchworkach.

A pamiętasz jaka to była ksiązka? Moze ta?
http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=150227&p_
op=1010&session=cac862cc6bd7cad0

> niestety nie widze nic interesujacego, "Nastolatka szyje sama" - czy jak
> to tam - wyludze od mojej mamy,

Wyłudzić mozesz ale raczej Ci się nie przyda.

Kasia

1. Data: 2004-10-19 10:03:12

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

>Ksiązka tez była - "Burda. Szycie to takie łatwe" wydana przez Muzę. Zebrane

A jednak! :)

>A pamiętasz jaka to była ksiązka? Moze ta?
>http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=150227&p
_op=1010&session=cac862cc6bd7cad0

Chorobcia, nie pamietam. Ale wydaje mi sie, ze cos innego. Cos kojarze,
ze okladka byla bardziej uporzadkowana :)

>Wyłudzić mozesz ale raczej Ci się nie przyda.

Totez nie spodziewam sie za wiele po tej ksiazce. Ogladalam ja jak
jeszcze bylam nastolatka, wiec mniej wiecej kojarze, co w niej jest, ale
chce to zobaczyc jeszcze raz i realnie ocenic :).

Pozdr,

---
Uka P. (Wawa)

1. Data: 2004-10-19 14:02:14

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tu jest fajna rzecz http://www.gobelin.pl/main.html

1. Data: 2004-10-20 06:22:33

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu jest fajna rzecz http://www.gobelin.pl/main.html

O tej książce właśnie pisałam - pytanie czy jest to pozycja na pewno
dostępna?

Kasia

1. Data: 2004-10-21 06:55:23

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula, jest jeszcze taka ksiązka - nowośc w Świecie Książki
http://www.swiatksiazki.pl/cgi-bin/KlubSwiatKsiazki.
storefront/4177606202c9da282741d44b6049065b/Product/
View/4932

Nie wiem co jest warta bo nie zdążyłam jeszcze podejść do księgarni, ale jak
nic nie masz z książek to pewnie i taka Ci się przyda.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-10-21 11:12:20

Od: "Asiek" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> O tej książce właśnie pisałam - pytanie czy jest to pozycja na pewno
> dostępna?

Jest dostepna. Ja zamawialam ja dwa miesiace temu i bardzo szybko mi ja
przyslali.

Asia (Police)

1. Data: 2004-10-21 12:49:29

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

KasiaA wrote:

> Ula, jest jeszcze taka ksiązka - nowośc w Świecie Książki
> http://www.swiatksiazki.pl/cgi-bin/KlubSwiatKsiazki.
storefront/4177606202c9da282741d44b6049065b/Product/
View/4932

Wyglada ciekawie. Dzieki.
Musze poniuchac, czy jest gdzies w wawie ksiegarnia Swiata Ksiazki, zeby
pomacac to z bliska.

Pozdr.

---
Uka P.

kalendarz adwentowy
gdzie kurs kroju i szycia?
[inne] Linki - szukam
Kraków - hurtownia na Kamiennej
DRUTY, SZYDELKO - LUXURY COTTON - cieniowana