[szycie] prosze o podpowiedz

1. Data: 2005-08-10 11:34:40

Temat: [szycie] prosze o podpowiedz
Od: Yzma <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
Chciałam zapytac, czy w swoich przepastnych zasobach ktos z was ma moze
wykroj do takiej kurtki:
http://avenudin.webpark.pl/kurtka.jpg
Potrzebuje taki wykroj dla dzieci (104 - 120cm) i dla doroslych.

Jesli nikt takim wykrojem nie dysponuje, to moze wiecie w jakiej
gazecie/gazetach moge cos w tym stylu znalesc?

Orientujecie sie moze jakie gazety z moda dziecieca i wykrojami sie teraz
ukazuja i sa godne uwagi.

Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje. (mam nadzieje ze teraz bedzie
wiekszy odzew niz ostatnim razem ^_^)

--
Yzma

2. Data: 2005-08-10 11:56:24

Temat: Re: [szycie] prosze o podpowiedz
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Yzma napisał(a):
> [...]
> teraz ukazuja i sa godne uwagi.
>
> Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje. (mam nadzieje ze teraz bedzie

Ja moge polecic BURDE, sa wykroje dla doroslych, głównie Pań ale czasem
i Panów i co pewien czas ukazuja sie rozne ubrania dla dzieci.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

3. Data: 2005-08-10 12:24:55

Od: Yzma <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja moge polecic BURDE, sa wykroje dla doroslych, głównie Pań ale czasem
> i Panów i co pewien czas ukazuja sie rozne ubrania dla dzieci.
>

> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika

dzieki za sugestie.
o burdzie wiem, tyle ze kiedys dawno temu byly magazyny z moda tylko i
wylacznie dla dzieci.
niestety bylo nimi chyba zbyt male zainteresowanie bo wyparowaly.
istanieja jeszcze jakies 'dedykowane' magazyny z moda, tylko dla dzieci?

--
Yzma

4. Data: 2005-08-10 13:05:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/10/2005 2:24 PM,Użytkownik Yzma usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> niestety bylo nimi chyba zbyt male zainteresowanie bo wyparowaly.
> istanieja jeszcze jakies 'dedykowane' magazyny z moda, tylko dla dzieci?

No właśnie Burda. Jest taki cykliczny specjalny numer. Ukazuje się chyba
raz na pół roku, albo raz na kwartał. Najlepiej zadzwonić do wydawnictwa
i zapytać. Można zaprenumerować, a można też kupić numery archiwalne
(wiem, bo kupowałam, choć akurat te moje nie dotyczyły mody dziecięcej).
Po prostu wybierasz te numery, a oni Ci przysyłają. W kioskach i
empikopodobnych ja tych specjalnych numerów nie widuję, więc są pewnie
ciężkie do dostania.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

5. Data: 2005-08-10 18:17:34

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest nawet teraz nr specjalny
http://www.burda.pl/?sub=czytelnicy/wydania/bia

6. Data: 2005-08-10 20:46:37

Od: Yzma <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie wszystim za odpowiedz i wskazowki, napewno skorzystam

--
Yzma

7. Data: 2005-08-11 06:32:20

Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem tylko czy opłaca się kupować nr specjalny mając inne burdy (lub
mogąc w nich poszperać w bibiliotece) z tego widziałam w tych nr powtarzają
się wzory z miesięczników.
Pozdrawiam Kasia

8. Data: 2005-08-11 10:51:48

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 8:32 AM,Użytkownik Katarzyna usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> mogąc w nich poszperać w bibiliotece) z tego widziałam w tych nr powtarzają

No tak, tylko dla mnie na przykład pismo do oglądnięcia w bibliotece
jest bezużyteczne. Ja jestem na takim etapie, że potrzebuję odwzorować
sobie wykrój (radełkiem)na papier (używam w tym celu Gazety Wybiórczej
:)). W ten sposób gazetka niestety się niszczy. Poza tym lubię wracać do
tego samego numeru po skorzystaniu z jakiegoś innego. Musiałabym cały
czas latać do biblioteki.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

9. Data: 2005-08-11 11:12:46

Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

11 sierpnia 2005 (12:51:48) Kruszyzna pisze:

K> [...] że potrzebuję odwzorować sobie wykrój (radełkiem)na papier
K> (używam w tym celu Gazety Wybiórczej :)). W ten sposób gazetka
K> niestety się niszczy.

[...]
No wlasnie...
A jak sie uzyje kalki technicznej (mozna kupic rolke na metry w
sklepie papierniczym), albo bardzo cienkiego papieru bialego do
pakowania, to nic sie nie niszczy.
Ja przenosze w ten sposob wykroje na papier, kalkujac oczywiscie.
Moze bardziej pracochlonne, ale za to wykroje zburdy mozna
wielokrotnie wykorzystywac.

Pozdrawiam,
Kaa

10. Data: 2005-08-11 11:30:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 1:12 PM,Użytkownik Kaa usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> Ja przenosze w ten sposob wykroje na papier, kalkujac oczywiscie.
> Moze bardziej pracochlonne, ale za to wykroje zburdy mozna

Ja moje też wykorzystuję wielokrotnie (pomysł z kalką lub cienkim
papierem wypróbuję :)) Chodzi jednak o to, że aby odwzorować wykrój,
muszę wyjąć go z gazetki, a więc "rozpiąć" zszywki, wyjąć, odwzorować,
włożyć z powrotem. I jakby nie patrzeć, gazeta jednak się przy tym
niszczy. Jesli to jest moja gazetka, to nie ma problemu, ale jeśli
pożyczona, a ja, odpukać, coś niechcący podrę lub pogniotę, to jednak
miałabym lekki zgryz.
No i pozostaje jednak kwestia wypożyczania po raz piąty tego samego
numeru, kiedy sobie człowiek przypomni, że jeszcze coś fajnego tam było :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947