[szycie] spodnie - chwalę się :-)

1. Data: 2005-08-11 21:49:06

Temat: [szycie] spodnie - chwalę się :-)
Od: "Uka P." <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze;

A oto dolna połowa mojego ślubnego we właśnie skończonych porciętach -
jeszcze przed praniem i prasowaniem, prosto spod maszyny, dlatego takie
wymiędolone :-).
Pękam z dumy, bo to moje pierwsze poważne szycie, a wyszło naprawdę niczego
sobie. Małżonek nie dostrzega jeszcze powagi sytuacji, ale ja dzisiaj z
wrażenia chyba nie zasnę :-)).

http://www.nymphicus.webpark.pl/0001.jpg
http://www.nymphicus.webpark.pl/0002.jpg
http://www.nymphicus.webpark.pl/0003.jpg

Uka P.

2. Data: 2005-08-11 21:50:37

Temat: Re: [szycie] spodnie - chwalę się :-)
Od: "Uka P." <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, linki jeszcze raz, bo się posklejały [przynajmniej u mnie...]

3. Data: 2005-08-11 22:24:01

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uka P. napisał(a):
> OK, linki jeszcze raz, bo się posklejały [przynajmniej u mnie...]
(...)

Nic się nie posklejało. Przynajmniej u mnie. ;)
Spodenki jak z salonu mody!
A małżonek dzielnie pozował do zdjęć, więc chyba kuma, o co chodzi. :D
Pewnie też szczęśliwy nieziemsko.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

4. Data: 2005-08-11 23:39:05

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no no, super ;-)

Artsajke

5. Data: 2005-08-12 06:26:10

Od: "Katarzyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spodnie super, zdolniacha jesteś, ładnie odszyte.
I gratulacje za męża - mój gwałtowanie odmawia, żebym szyła mu cokolwiek (no
sorki raz się zgodził na polar ale co się potem uwydziwiał co szkoda słów).
Pozdrawiam Kasia

6. Data: 2005-08-12 07:14:08

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie. Małżonek nie dostrzega jeszcze powagi sytuacji, ale ja dzisiaj z

no moje gratulacje!!!Spodnie sliczne, nic a nic nie wyglada jak na pierwsze
powazne szycie. Masz racje pekaj z dumy.
Pozdrawiam
Aga(Londyn-dzis podobno najgoretszy dzien w roku ale jakos tego nie dostrzegam)

7. Data: 2005-08-12 07:55:59

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:

>Spodnie super, zdolniacha jesteś, ładnie odszyte.

Nnnno, w odszyciu akurat mam jedna wpadke, ale jak ktos nie wie to nie
zauwazy :-)

> I gratulacje za męża - mój gwałtowanie odmawia, żebym szyła mu cokolwiek

Powaznie? Moj sie DOMAGA!!! I teraz jest wielce niepocieszony, ze bede
pewnie szyla cos dla siebie :-)))

Uka P. /i dalej pekam z dumy, chociaz juz nie tak glosno jak wczoraj/

8. Data: 2005-08-12 08:00:20

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. wrote:

> Nic się nie posklejało. Przynajmniej u mnie. ;)

A, to sorki za zbedy szum w sieci :-)

> Spodenki jak z salonu mody!

A dziekuje, dziekuje.
Konkretnie z Burdy, numer - o ile dobrze pamietam - 4/2005, model 144 ;-))))

> Pewnie też szczęśliwy nieziemsko.

Wczoraj nie bardzo, bo byl po piffku i sam stwierdzil, ze powaga
sytuacji do niego nie dociera. Ale dzis chcial isc w nich do pracy, co
ledwo mu z glowy wybilam pokazujac swieze jeszcze znaczenia od flamastra
i prognoze pogody [a spodzienki lekuchne jak mgielka].

pozdr

--
Uka P.

9. Data: 2005-08-12 11:08:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 11:49 PM,Użytkownik Uka P. usiadł wygodnie i napisał:

> http://www.nymphicus.webpark.pl/0001.jpg
> http://www.nymphicus.webpark.pl/0002.jpg
> http://www.nymphicus.webpark.pl/0003.jpg

Super!!! Jeśli to Twoje pierwsze poważne szycie, to chapeaux bas! :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947