[szycie] szukam kontaktu do hurtowni Tabu

1. Data: 2004-10-25 11:31:12

Temat: [szycie] szukam kontaktu do hurtowni Tabu
Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Meczy mnie to od dluzszego czasu, a dopiero teraz przyszlo mi do glowy
zapytac tutaj. Bylam kiedys w hurtowni tkanin, ktora zrobila na mnie
bardzo dobre wrazenie. Byla duza, klimatyzowana, ogromny wybor tkanin,
kilka koszy z bardzo ladnymi skrawkami [na dodatek chyba obrebionymi na
brzegach, ale mozliwe, ze idealizuje].
Wiem, ze nazywa sie Tabu i jest w Warszawie, na Pradze. Trzeba jechac
obok bazyliki i troche pokluczyc za torami kolejowymi i znalezc dosc
skromnie wygladajacy barak.

Gdy tam bylam, wzielam ze soba ich wizytowke, ale... posialam... :(

A teraz mam nadzieje i trzymam kciuki, ze tu ktos kojarzy to miejsce i
zna dokladny ich adres i telefon. Bardzo bylabym wdzieczna.

pozdrawiam,

---
Uka P.

1. Data: 2004-10-25 11:36:09

Temat: Re: [szycie] szukam kontaktu do hurtowni Tabu
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Plosarek wrote:

> A teraz mam nadzieje i trzymam kciuki, ze tu ktos kojarzy to miejsce i
> zna dokladny ich adres i telefon. Bardzo bylabym wdzieczna.
>
> pozdrawiam,

http://www.pkt.pl/

Julita

1. Data: 2004-10-25 11:42:17

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> http://www.pkt.pl/

Acha, powodzenia. :))
Nie ma. No chyba, ze to ja nie umiem znalezc, ale nie idzie ani po
nazwie, ani po branzy.

pozdr

---
Uka P.

1. Data: 2004-10-26 06:42:38

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Pradze jest hurtownia nazywa się Alexis. Ostatnio reklamuje się w
Burdzie. Adrses ul. Bieżuńska 2a
Tel. 679 31 23 i 678 62 13
www.alexsis.pl

1. Data: 2004-10-26 06:45:30

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

adres meilowy podałam błędny , powinien być www.alexis.pl

1. Data: 2004-11-04 08:43:46

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Znalazlam to na innym serwerze, a na kilku moich ta wiadomosc sie nie
pojawia. Dlatego wkleje tu to, co napisala Malgosia 25.10.2004:

-------------------
Znalazłam w Panoramie Firm / Znajdz firme ( http://www.pf.pl - to
tak na przyszłosc ) . Sama chetnie skorzystam z tych namiarow . Milo ,
ze moglam pomoc .

Oto dane :
"Tabu" Skład Tkanin Hurt-Detal
03-769 Warszawa, ul. Boruty 2a
woj. mazowieckie
tel. (022) 618-41-25

Malgorzata

-------------------

BARDZO DZIEKUJE!!! :)
Pofrune tam pewnie w sobote, bo w Warszawskich sklepach blawatnych
ostatnio posucha. Same zimowe burasy.

Pozdrawiam,

---
Uka P.