[szycie] ubranka dla dzieci

1. Data: 2006-10-29 20:38:01

Temat: [szycie] ubranka dla dzieci
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:)
Potrzebuje wykrojów ubranek dla dzieci:)
Tak sie jakoś złożyło, ze począwszy od niemowlakow do 116 :)
Czy macie może jakies strony internetowe, albo mogłybyście moze zasugerowac
mi jakie gazety powinnam kupic?
pozdrawiam
MadziaK

2. Data: 2006-10-29 21:11:51

Temat: Re: [szycie] ubranka dla dzieci
Od: Marzena i Cyroan <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> [...]
> Tak sie jakoś złożyło, ze począwszy od niemowlakow do 116 :)
> Czy macie może jakies strony internetowe, albo mogłybyście moze zasugerowac

Skąd jesteś? Mam trochę wydań Burda special (dla dzieci), ale skanowanie
tego przekracza moje możliwości. Chyba niestety się już nie ukazuje.

pozdrawiam
Marzena (Wrocław)

3. Data: 2006-10-30 06:29:00

Od: igulinda <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyroan napisał(a):

> Skąd jesteś? Mam trochę wydań Burda special (dla dzieci), ale skanowanie
> tego przekracza moje możliwości. Chyba niestety się już nie ukazuje.
>
> pozdrawiam
> Marzena (Wrocław)
Burda dla dzieci ukazuje sie owszem, raz czy dwa razy do roku. Innych
gazet z wykrojami dla dzieci nie znam....moze jakies zagraniczne.

4. Data: 2006-10-30 06:54:31

Od: Marzena i Cyroan <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

igulinda napisał(a):

> Burda dla dzieci ukazuje sie owszem, raz czy dwa razy do roku. Innych
> gazet z wykrojami dla dzieci nie znam....moze jakies zagraniczne.

Była dwa razy w roku (wiosna/lato i jesień/zima), ale od pewnego czasu
jej nie widzę i nie widziałam jej też w planie wydawniczym (drukowany w
zwykłej Burdzie).

Marzena

5. Data: 2006-10-30 07:11:50

Od: igulinda <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyroan napisał(a):

> Była dwa razy w roku (wiosna/lato i jesień/zima), ale od pewnego czasu
> jej nie widzę i nie widziałam jej też w planie wydawniczym (drukowany w
> zwykłej Burdzie).
>
> Marzena
no to szkoda....czasem cos fajnego proponowali...

6. Data: 2006-10-30 08:08:58

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje wykrojów ubranek dla dzieci:)
> Tak sie jakoś złożyło, ze począwszy od niemowlakow do 116 :)
> Czy macie może jakies strony internetowe, >

zajrzyj tutaj, może coś znajdziesz:

http://photo.163.com/photos/guigui2/ - tu jest kilka albumów z wykrojami,

http://photo.163.com/photos/laiquqiangua/

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

Chwalę się. Moja zimowa firanka
Bardz, bardzo potrzebuję schematu ponczo
poncho na drutach
koliberki
xxx pomocy, szukam schematów