szycie - ubranka dziecięce

1. Data: 2008-03-30 19:14:24

Temat: szycie - ubranka dziecięce
Od: "Michalina " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie - chciałabym uszyć jakieś sukieneczki mojej małej córeczce.
Oglądałam dziś w
H&M piękne sukieneczki, ale ceny mają oabsurdalne 50 zł za sukienkę, którą pewnie
założy z kilka
razy.
Dlatego pomyślałam, ze szybciej i w jej przypadku taniej będzie uszyć jakieś
sukieneczki.
Szukam wzorów sukienek na lato - takich na naramkach oraz takich z wszystym body -
aha rozmiar
74 - 80 cm, bo więcej to moje szczęście na lato nie będzie miało :)

Za wszelkie podpowiedzi, gdzie szukać i wzory z góry dziękuję

Pozdrawiam

---
Zapraszam na stronę naszej córeczki
http://michasia.pyrek.com.pl

2. Data: 2008-03-31 15:59:03

Temat: Re: szycie - ubranka dziecięce
Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestesmy w podobnej sytuacji z tym ze moja corka ma juz 18 msc
Ostatnio ogladalam tez sie za sukienkami czy spodniczkami (np wojcika) i
wlos jezyl mi sie na glowie
Sama postanowilam uszyc kilka sukieneczke
Mam sciagniete z netu kilka stron Burdy dla dzieci wiec moge to wyslac (ale
bedzie duze - nie pamietam skad sciagalam)
Ja natomiast postanowilam rozpruc sukienke z ub roku i po ulozeniu na
papierze odrysowac nieco wiekszy model (po uprzednim pomiarze ciuszkow
dziecka, bo samej modelki nie mam mowy utrzymac dluzej bez wiercenia sie)
Mozesz kupic tez w second hand'zie jakas sukienusie, bluzke czy spodenki ,
nawet poplamione i popruc wlasnie dla uzyskania formy
Zaplacisz pewnie niewiele a w danym fasonie mozesz uszyc kilka kolorow
Zamierzam tez uszyc kilka spodniczek w stylu "lambadowka" a to nie wymaga
zbytnich umiejetnosci, bo szyte sa z kola :)

Zycze powodzenia
Pozdrawiam MAAgda

Użytkownik "Michalina " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:fsooqf$crp$1@inews.gazeta.pl...

3. Data: 2008-03-31 19:57:16

Od: "Michalina " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Jeśli mogłabyś się podzielić to będę wdzięczna. Co do odwzorowania - to tez sie już
zastanawiałam
nad tym, że kupię taką jedną w HM i poszyję podobne, ale na to żeby pójść do lumpeksu
- nie
wpadłam. Nawet niegłupi pomysł. I zupełnie zapomniałam o Burdach, no cóż chyba zbyt
zmęczona
jestem :). Jak coś znajdę też chętnie się podzielę.

Tymczasem pozdrawiam
Michalina

4. Data: 2008-04-01 17:00:35

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalina " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba zbyt zmęczona
> jestem :). Jak coś znajdę też chętnie się podzielę.

Prosimy odpowiadać zgodnie z netykietą-pod cytatem.
Co do meritum-w burdach bardzo często pojawiają się wykroje na najmniejsze
dzieci, warto czasem przejść się np na rynek i na stoiskach z czasopismami
popytać o starsze numery. Ja większość burd kupiłam właśnie na takich
straganach-za pół ceny.

Orka
Gdańsk

5. Data: 2008-04-04 09:41:32

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba zbyt zmęczona
> jestem :). Jak coś znajdę też chętnie się podzielę.

Wysylam na priv
ale musisz sprawdzac i oprozniac skrzynke na bierzaco bo tego jest sporo

Pzodrawiam

Ha! - macie.
wystawa DMC
SZUKAM Katalog, oferta Kokardki