[szycie] wykrój na koszulę flanelową dla dziecka

1. Data: 2005-02-27 17:54:47

Temat: [szycie] wykrój na koszulę flanelową dla dziecka
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam takiego wykroju na rozmiar 116.
Kupiłam mojemu synkowi taką koszukę za cięzkie pieniądze i strasznie mi się
Patryk w niej podoba. Ale już mu więcej nie kupię tylko chciałabym uszyć.
Pomożecie, jak zwykle? :))))
MKatarynka

1. Data: 2005-02-28 07:37:43

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Szukam takiego wykroju na rozmiar 116.
> Kupiłam mojemu synkowi taką koszukę za cięzkie pieniądze i strasznie mi
> się Patryk w niej podoba. Ale już mu więcej nie kupię tylko chciałabym
> uszyć. Pomożecie, jak zwykle? :))))

Kasia, a w tych wykrojach co dostałaś ode mnie nie ma koszuli? Szukaj
rozmiaru 104/110, bo 116 to przesada.

też Kasia

1. Data: 2005-02-28 07:45:13

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Kasia, a w tych wykrojach co dostałaś ode mnie nie ma koszuli? Szukaj
> rozmiaru 104/110, bo 116 to przesada.

Jakbyś nie znalazła to daj znać, zrobię Ci wykrój i przyniosę w niedzielę.

Kasia

1. Data: 2005-02-28 07:55:13

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaa, no widzisz. Jak je przeglądałam to nie zwróciłam uwagi. Teraz poszukam.
Dzięki

[szydelko] Serweteczka po polsku
[druty] Dla tych co w niedziele przed monitorem
[inne]niemieckie gazety
[szydelko, druty] gazetka
[szydelko] Link - wzorki