szydeleczko....

1. Data: 2002-03-18 20:30:15

Temat: szydeleczko....
Od: "NY152" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Poszukuje koniecznie nowych wzorkow na szydelko. Jesli ktos ma to
poprosze...
pozdrawiam
paulina

1. Data: 2002-03-18 21:53:10

Temat: Re: szydeleczko....
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NY152 <n...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> witam
> Poszukuje koniecznie nowych wzorkow na szydelko. Jesli ktos ma to
> poprosze...
> pozdrawiam
> paulina

dopisuję Cię do listy osób, którym wysyłam wzory na szydełko. Starych Ci nie
wyślę, bo skanuję, wysyłam i kasuję, ale tu APEL do dziewczym, które może
zachomikowały wcześniejsze moje skany, niech no która podeśle Paulinie, co?

Wkn

1. Data: 2002-03-18 22:23:44

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> :

> [...]
> Ci nie wyślę, bo skanuję, wysyłam i kasuję, ale tu APEL do dziewczym,
> które może zachomikowały wcześniejsze moje skany, niech no która

A ja apeluje o wrzucenie zarowno tych skanowanych obecnie jak i tych
wczesniejszych na serwerek do mnie :))

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-18 23:08:26

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184
.19...
> "Wkn" <w...@w...pl> :

> A ja apeluje o wrzucenie zarowno tych skanowanych obecnie jak i tych
> wczesniejszych na serwerek do mnie :))

to ja ponawiam apel: dziewczyny, która tam jeszcze nie wywaliła z kompa
wzorów, które wysyłałam?

Wkn

1. Data: 2002-03-19 10:50:17

Temat: Odp: szydeleczko....
Od: "ewa" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to ja juz zaczynam wysylac to co mam szydelkowego od wkn do moniki i
niech wrzuci na serwer....

ewa

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a75s1d$2fu$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:X...@1...117.184
.19...

1. Data: 2002-03-19 11:57:35

Od: n...@p...fm (Monga) szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <b...@w...pl> :

> no to ja juz zaczynam wysylac to co mam szydelkowego od wkn do moniki i
> niech wrzuci na serwer....

Jak tylko wroce z pracy wrzuce na serwerek :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-19 19:59:42

Od: "NY152" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogolnie wszystkim wam dziekuje kochane dziewczyny

1. Data: 2002-03-20 14:45:06

Od: "lutien" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :)

Mam na imie Agnieszka i od dluzszego czasu czajnikuje na tej liscie :)
Moja pasja jest szydelkowanie..do haftowania nie mam cierpliwosci :)
Czy moglabym prosic byc takze dodala mnie do listy osob, ktorym wysylasz
wzory na szydelko? :)
bede ogromnie wdzieczna :)
lutien

1. Data: 2002-03-22 07:42:58

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Wkn napisal(a):
:
[...]
: >
[...]

Wrzucę dla niej na stronę jak już oczy odzyskam.
<ogłoszenie>zamienię zapalenie spojówek na zapalenie gardła</ogłoszenie>

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

ida swieta ...
[spam] ksiazki: sciegi na drutach
po przerwie
darmowe wzory
pasmanteria internetowa w swiecie rzeczywistym