szydelka - rozmiary - proba wyjasnienia

1. Data: 2005-06-11 21:18:43

Temat: szydelka - rozmiary - proba wyjasnienia
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz nie znlazlam w necie zbiorczego zestawienia rozmiarow
sprobowalam zrobic to samemu :)
Niezly balagan z ta numeracja :)
Bardzo prosze o uwagi, jesli watek sie dopracuje mysle, ze bedzie go
mozna umiescic w FAQ, bo sadze, ze nie tylko ja sie gubie :)

Szydelka Tulip (metalowe):
0 - 1.75mm
1 - 1.6 mm
2 - 1.5 mm
3 - 1.30 mm
4 - 1.25 mm
5 - 1.1 mm
6 - 1.0 mm
7 - 0.95 mm
8 - 0.9 mm
0 - 0.85 mm
10 - 0.75 mm
11 - 0.70 mm
12 - 0.6 mm
13 - 0.55 mm
14 - 0.5 mm

Szydelka z raczka plastikowa:
0 - 1.75 mm
2 - 1.5 mm
4 - 1.25 mm
6 - 1.0 mm

szydelka nierozszyfrowane :

Maja sygnaturke C.F.I.
rozmiary (od najgrubszego):
0 10
0 6
0 2
Moze wiecie jakie to w mm?
Jesli spotkalyscie inne oznaczenia, macie rysunki, tabelki itp. itd.
podzielcie sie :) Zrobimy zestawienie :)
W necie znalazlam tylko taki rysunek:
http://hafciki.pl/tiki-pagehistory.php?page=Szydelka
Inneakcesoria&diff=12

pozdr
aga

2. Data: 2005-06-12 06:37:11

Temat: Re: szydelka - rozmiary - proba wyjasnienia
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Bardzo prosze o uwagi, jesli watek sie dopracuje mysle, ze bedzie go
> mozna umiescic w FAQ, bo sadze, ze nie tylko ja sie gubie :)

Wprawdzie ja zawsze dobieram szydelko "na oko" ale takie zestawienie bardzo
sie przyda, chocby do tego zeby w koncu dogadac sie na forum w tej kwestii.
Ten problem pojawia sie srednio w co drugim poscie dotyczacym szydelkowych
rzeczy. Wielkie dzieki Aga za udana próbe uporzadkowania tego balaganu :)
Pozdrawiam cieplo z zaplakanych deszczem Tychów.
Aga

3. Data: 2005-06-13 06:50:06

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Poniewaz nie znlazlam w necie zbiorczego zestawienia rozmiarow sprobowalam
> [...]

Ja mam takie szydelka, mierzylam je suwmiarka, 010 to 4 mm, 06 to bodajze
3,5, musialabym sprawdzic w domu, a 02 nie pamietam a chwilowo mi sie gdzies
zapodzialo :)))

Kasia

4. Data: 2005-06-23 10:16:11

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> Ja mam takie szydelka, mierzylam je suwmiarka, 010 to 4 mm, 06 to bodajze
> 3,5, musialabym sprawdzic w domu, a 02 nie pamietam a chwilowo mi sie gdzies
> zapodzialo :)))
Gdybys mogla sprawdzic, bylabym bardzo wdzieczna. Ja nie mam takiego
pozytecznego narzedzia jak suwmiarka....

pozdr
aga

5. Data: 2005-06-23 14:36:16

Od: Andzia <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-06-11 23:18, aga wrote:
> [...]
> Bardzo prosze o uwagi, jesli watek sie dopracuje mysle, ze bedzie go
> mozna umiescic w FAQ, bo sadze, ze nie tylko ja sie gubie :)

Ja tez mam szydelka C.F.I, 06 i 6. Ostatnio w sklepie metoda porownan
ustalilam prawie na pewno, ze nr 6 to 1.5.
pozdrowka
Ania

Ślub
xxx krzywe domki