szydełko

11. Data: 2007-02-04 14:43:34

Temat: Re: szydełko
Od: "yasmeen" <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 14:14, "Cannella Cassia" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
Jest sliczny :)
Niestety po rozyjsku nie pomoge, natomiast wydaje mi sie , ze Pusia
robila cos podobnego. No i Pusia na pewno zna b. dobrze j. rosyski :)
Pusiu pomoz :)

pozdr
yas

12. Data: 2007-02-04 20:04:00

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Rablinko ten schemat zupełnie mi nie pasuje do słonecznika to jest raczej
> schemat kwiatków do serwetki umieszczonej nieco wyżej
>
> Pozdrawiam Ala

Bardzo możliwe, to chyba dlatego że było w jednym poście.
Przepraszam jeśli wprowadziłam kogoś w błąd.

Pozdrawiam
Rablinka

13. Data: 2007-02-05 01:36:31

Od: "alicja As" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo możliwe, to chyba dlatego że było w jednym poście.
> Przepraszam jeśli wprowadziłam kogoś w błąd.

Bo to tak wyglądało jakby był komplet :))

A tu nie moje tłumaczenie. Okazuje się że był jeszcze jeden wątek który
dotyczył tego samego słonecznika, więc cytuję za Anią która wrzuciła swoje
tłumaczenie:

"Najpierw z melanżowej brązowo - żółtej przędzy zrobić koło: 6 o.ł. zamnkąć
w okrąg i przerobić na nim 12 półsłupków. W drugim rzędzie w każdym oczku
zrobić dwa półsłupki, w trzecim rzędzie - w co drugim oczku dwa półsłupki
itd. Średnica gotowego koła - 9 - 9,5 cm.

Płatki: zrobić zółtą przędzą 648 o.ł. Odwrócić robotę, zrobić 9 półsłupków w
9 kolejnych oczek, *w dziewiąte oczko zrobić jeszcze jeden półsłupek,, w
następne 8 oczek po 1 półsłupku, 1 o.ł. opuścić, zrobić 9 półsłupków w
nastepne 9 oczek* powtarzać od*do*. Całość jest przerabiana z odwracaniem
roboty po ukończeniu każdego rzędu, w postaci paska o zygzakowatym
kształcie, zmieniając kolory. Przerobić w ten sposób 11 rzędów. Otrzymane 36
płatków łączy się z wykonanym wcześniej kołem przy przerabianiu ostatniego
rzędu. Brzegi paska należy zszyć.

Listki: wykonać jak płatki, z tym, że na łańcuszku z 720 oczek, ale
przerabiając od * do* nie po 9, a po 10 półsłupków. Przerobić 11 rzędów
zmieniając kolory. W ostatnim rzędzie każdy listek łączyć z płatkiem.

Wielkość słonecznika może być różna, np. przy kole /środku słonecznika/
średnicy 12 cm płatków powinno być 40, przerabianych po 17 rzędów. Wielkość
serwetki wynosi wtedy ok. 40 cm."

Dzięki Ci ANIU !!

Pozdrawiam Ala

14. Data: 2007-02-05 05:36:59

Od: "InterLady BeAta \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sliczny :)
>Niestety po rozyjsku nie pomoge, natomiast wydaje mi sie , ze Pusia
robila cos podobnego. No i Pusia na pewno zna b. dobrze j. rosyski :)
>Pusiu pomoz :)

Widze,ze juz nie jestem potrzebna :-) .Nie bylo mnie przy kompie
a Wy bylyscie strasznie niecierpliwe hihi ale ja tez tam mam czasami :-))))
Milego tygodnia!
Pusia

15. Data: 2007-02-05 07:45:56

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora