[szydelko]Annie's Favorite Crochet magazine

1. Data: 2005-08-27 08:29:09

Temat: [szydelko]Annie's Favorite Crochet magazine
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam od zaprzyjaznionej Amerykanki zeskanowany najnowszy,sierpniowy
numer "szydelkowego"wydawnictwa najlepszego wydawnictwa
amerykanskiegoAnnie'sFavorite Crochet.
( http://www.anniesattic.com/ )

W numerze:
- kolorowa krotka bluzeczka w paseczki
- bluzeczka cafe au lait
-serwetka z motywem kwiatkow
-serwetka z motywem kotow
- koc w motywy ze slonecznikow
-blekitne buciki dla niemowlaczka
-3 poduszki "morskie" z motywem muszelek,rozgwiazdy i konika morskiego
-koszyk-dynia na prezenty na Halloween
-czerwony but bozonarodzeniowy do zawieszenia na prezenty
-bialy kocyk niemowlecy z motywem kwiatow w kwadratach
-sciereczki kuchenne

Wszystko opisy po angielsku,calosc Zip 4.33.Czasopisma te nie sa czesto
wrzucane do chinczykow(najwyzej poszczegolne wzory) bo podobno wydawnictwo
grozilo procesami i dlatego wymieniamy sie na priv.
Chetne maniaczki szydelka zapraszam na priv:-)
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

2. Data: 2005-08-27 09:13:04

Temat: Re: [szydelko]Annie's Favorite Crochet magazine
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chetne maniaczki szydelka zapraszam na priv:-)
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata

Zglaszam sie :-)))

caluski
Grazyna

3. Data: 2005-08-27 09:35:15

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu!
Napisz do mnie prosze cosik, poniewaz wiadomosci wysylane do Ciebie nie leca!!!
Wszystkie maile dzis wyslane przeze mnie pojszly, a do Ciebie NIC !!!
Czy ja zle Twoj adres wpisuje???
Juz druga kawe koncze z nerwow
Lalka

4. Data: 2005-08-27 11:07:44

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grozilo procesami i dlatego wymieniamy sie na priv.
> Chetne maniaczki szydelka zapraszam na priv:-)

Jezeli mozna to tez bym ladnie poprosila :)

Pzdr
Weronika

5. Data: 2005-08-27 11:41:04

Od: "Ala" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grozilo procesami i dlatego wymieniamy sie na priv.
> Chetne maniaczki szydelka zapraszam na priv:-)

Ja rowniez bardzo poprosze.
Dziekuje!
Pozdrawiam cieplo! Ala

6. Data: 2005-08-27 13:20:36

Od: "dommi " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze prosby nalezy kierowac na priv, ale niestety Twoja skrzynka jest
przepelniona i odrzuca moje maile. Pozwole sobie wiec tutaj poprosic Cie
serdecznie o te pliki. :)
Pozdrawiam, dommi (Wwa)

7. Data: 2005-08-27 15:16:21

Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dommi napisał(a):
> [...]
> przepelniona i odrzuca moje maile. Pozwole sobie wiec tutaj poprosic Cie

U mnie to samo, wiec i ja tu sie zglosze i poprosze o te skany :)))

--
Pozdrawiam:
Edyta

8. Data: 2005-08-27 17:07:33

Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dostalam od zaprzyjaznionej Amerykanki zeskanowany najnowszy,sierpniowy
> numer "szydelkowego"wydawnictwa najlepszego wydawnictwa
> [...]
ja tez poroszę Cię o skany tutaj,a nie na priv bo mój e-meil do Ciebie jest
odrzucany.
Proszę o przesłanie na a...@w...pl
Pozdrawiam
> Aga z Kłodzka

gg:5315929

9. Data: 2005-08-27 18:56:40

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grozilo procesami i dlatego wymieniamy sie na priv.
> Chetne maniaczki szydelka zapraszam na priv:-)

I także poproszę o te wzorki.
Jako jedna z maniaczek.
Pozdrawiam
Ida

10. Data: 2005-08-27 21:18:48

Od: g...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... jak by to powiedzieć zeby się nie narazić???? podpisuję się dwiema
grabkami pod tymi prośbami jak by się dało... ostatnio dałam się zarazić
szydełkiem i już oszalałam czuję jak mi szaleństwo omotało mózg jest
mięciutkie jak mocherkowata włóczusia. z której planuję bluzeczkę jutro
zacząć. Pusiu nie wiem jak to wyrazić ale Ty jesteś moim "guru" XXX-owo-
chomikowo-szydłowym, aha i jeszcze linkowym
Pozdrawiam mocno z Lubina
Sylwia

photo163
[ot] żegnaj Zielono - witaj Gdańsku