[szydełko] Barbie

1. Data: 2005-01-08 19:47:44

Temat: [szydełko] Barbie
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś ostatnio szukał: ubranka i akcesoria dla Barbie na szydełku, nie
trzeba się logować:

http://bbs.bianzhirensheng.com/read.php?tid=7406&fpa
ge=1

Pozdrawiam
Julita

ps. swoją drogą najbardziej porażający jest domek dla lalek w Glamis
Castle, w środku są nawet miniaturowe gobeliny i obrazki haftowane
malutkimi krzyżykami ;)

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-01-08 22:26:06

Temat: Re: [szydełko] Barbie
Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ktoś ostatnio szukał: ubranka i akcesoria dla Barbie na szydełku, nie
> [...]

boskie tylko szkoda ze schematow nei ma bo ja z jezykow znam wlasny ino
jesli chodzi o trudne zagadnienia ale moze cos na oko zrobie jesli tylko
ukradne jakiemus dziecku lalke barbie bo bez modelki sie kiepsko robi

Dzieki Julitko wielkie :)

pozdrawiam Luiza

1. Data: 2005-01-09 15:21:34

Od: "Beata z Lublina" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli chodzi o trudne zagadnienia ale moze cos na oko zrobie jesli tylko
> ukradne jakiemus dziecku lalke barbie bo bez modelki sie kiepsko robi

Prawdziwe cudeńka, moja córka (też Julita) zamówiła u mnie wszystkie. Szkoda
tylko że nie wszystkie widać.
Pozdrawiam Beata F

1. Data: 2005-01-09 15:28:14

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata z Lublina wrote:

> Prawdziwe cudeńka, moja córka (też Julita) zamówiła u mnie wszystkie. Szkoda
> tylko że nie wszystkie widać.

Jest ich więcej na kolejnych stronach tego wątku, w sumie 136 plików,
jednym słowem kliknij w cyferki pod ostatnim postem na stronie i miłego
ściągania ;)

Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

[szydełko] tylko dla osób o mocnych nerwach
[szydełko] szukam bucików niemowlęcych
krosna
Podstawy robienia na drutach
[xxx] szukam ;)