(szydełko) Burda specjal

1. Data: 2005-12-28 14:07:47

Temat: (szydełko) Burda specjal
Od: "margarita" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie z ogromną prośba do osoby która posiada gazetke Burda specjal
koronki szydełkowe nr 4/2005,o ile chciałaby sie ze mna podzielić zeskanowanym
pismem byłabym ogromnie wdzięczna z góry bardzo dziękuje i pozdrawim .
Małgorzata

m...@p...onet.pl

2. Data: 2005-12-28 20:29:07

Temat: Re: (szydełko) Burda specjal
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeskanowanym
> pismem byłabym ogromnie wdzięczna z góry bardzo dziękuje i

Sprawdź pocztę. Pozdrawiam Grażyna

3. Data: 2005-12-28 21:48:37

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zeskanowanym
> pozdrawim .

> Sprawdź pocztę. Pozdrawiam Grażyna

Małgorzata, Jandulka pewnie macie pełne skrzynki- poczta wysłana do Was wraca
się.

4. Data: 2005-12-29 13:26:08

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Małgorzata, Jandulka pewnie macie pełne skrzynki- poczta wysłana do Was wraca
> się.

Bardzo,bardzo dziękuję,skrzynke zwolniłam .Pozdrawim i życzę wszystkiego
najlepszego w 2006 roku .

Małgorzata

5. Data: 2005-12-29 22:04:46

Od: "moni" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

margarita <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
pozdrawim .

> Małgorzata
>
> czy i ja moglabym prosic o ta gazetke? :)
pozdrawiam moni

6. Data: 2005-12-29 23:06:35

Od: "Grażyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeskanowanym
> pozdrawim .

> pozdrawiam moni

Moni chętnie prześlę, ale wysłana poczta do Ciebie wraca się. pozdrawiam:-)

7. Data: 2005-12-29 23:07:28

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moni wrote:

> [...]

Poszło na ten adres.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2005-12-30 08:15:49

Od: "Aleksandra " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja tez poproszę :) o...@w...pl

9. Data: 2005-12-30 08:29:17

Od: "sara" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ja mogę prosić o gazetkę
pozdrawiam
l...@c...pl

10. Data: 2005-12-30 08:52:24

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> to ja tez poproszę :) o...@w...pl
>
> --
Szanowna koleżanko. Pod adresem
l (adres skrócony
http://glinki.com/?l=qrzztg) znajduje się FAQ naszej grupy, serdecznie
zachęcam do zapoznania się z jego treścią. W punkcie siódmym przeczytasz, że
"Prośby o wzory oferowane na forum ogólnym oraz podziękowania kierujemy na
priv!!! ", czyli na prywatny adres danej grupowiczki. Serdecznie dziękuję z
góry za przestrzeganie tej zasady, bo ułatwia ona życie nie tylko modemowcom
i ogranicza zbędny ruch w Internecie.
Z poważaniem
Jandulka

(szydełko) serwetniki - prośba