(szydełko) Dama w swetrze

1. Data: 2005-06-25 09:26:39

Temat: (szydełko) Dama w swetrze
Od: "Aneta" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zakupiłam nowy numer "Damy w sewtrze" - modele szydełkowe. Jest
kilka fajnych modeli, ale zauważyłam jedno. Coraz częściej w polskich
wydaniach ukazują się zdjęcia i opisy modeli znajdujących sie na stronach
internetowych. Też to zauważyłyście?
PLUS - nie trzeba chodzić do tłumacza. :-)

Pozdrawiam ze słonecznej i upalnej Zielonej Góry

Aneta

2. Data: 2005-06-25 10:22:42

Temat: Re: (szydełko) Dama w swetrze
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał(a):
(...)
> Też to zauważyłyście?
(...)

Też. :D
Wniosek jest jeden. Redaktorzy z gazetki pilnie obserwują robótkowe fora
i wstawiają do gazetek,to co na tych forach się dziewczynom podoba.
No, może z tym 'pilnie' troszkę przesadziłam. ;)

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

3. Data: 2005-06-25 18:58:31

Od: "ksantypa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@T...interia.pl> napisał(a):

> [...]
> internetowych. Też to zauważyłyście?
> PLUS - nie trzeba chodzić do tłumacza. :-)
>
> Pozdrawiam ze słonecznej i upalnej Zielonej Góry

według mnie to jest na zasadzie:
polskie wydania sa przedrukami z gazet rosyjskich i niemieckich i ukazują
się kilka miesięcy później.
Na rosyjskich stronach któraś z dziewczyn zdązy zeskanowac gazetke i krązy
ona po necie a po jakimś czasie ten sam wzór ukazuje się w polskim wydaniu.
Nieraz neistety z dośc marnym tłumaczeniem.
pozdrawiam
ksantypa

4. Data: 2005-06-25 21:00:44

Od: "małgorzata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się, szczególnie "Dama w swetrze" wiedzie prym w przedrukach i to
wcale niekoniecznie gazet zagranicznych. Mnóstwo tam wzorów sprzed kilku lat
z polskiej Sandry, czy Swetrów.
małgorzata

Link-burda hafty
[xxx] Kot -skrzypek szukam