Re: (szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa

From: "maria" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: (szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa
Date: 19 Nov 2006 13:19:30 -0800

> nigdy nie dał bym tyle za takie ozdóbki; a gdybym miał sprzedać to nieznanej
> osobie... wolał bym dac za darmo znanej.
> Pozdrawiam
Nie dałbyś tyle,ale chciałbyś pewno sprzedać za tą cenę, ja
zreszta tez.
To co twórca zrobi ze swoja robótka,to jego sprawa .Ty rozdajesz ,ja
też ale sie zastanawiam skad biora sie takie ceny i czy ktos kupuje po
tej cenie,bo nie wiem czym rózni sie taki dzwoneczek koniakowski od
dzwoneczka wykonanego przeze mnie.pozdrawiam maria