[szydełko] Jak zrobić poziomą dziurkę na guzik w pasku ?

1. Data: 2006-06-04 13:29:41

Temat: [szydełko] Jak zrobić poziomą dziurkę na guzik w pasku ?
Od: " dansmy" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niedawna szydełkuję. Zrobiłam spódnicę i okazało sie, że będzie
lekko "opięta"(mam nadzieję że ją jeszcze trochę na szerokości rozciągnę)
Miała być na gumce ale muszę dać z boku zamek. Chcę zrobić do niej taki
klasyczny pasek jak w zwykłych szytych spódnicach. nie wiem jak zrobić
poziomą dziurkę na guzik. Pasek będzie robiony słupkami.
Czy ktoś zna jakiś adres z przykładem jak to się robi.W ostateczności zrobię
taką "kratkę filetową".
dziękuję za ewentualne zainteresowaniem moim problemem.
danusia

2. Data: 2006-06-04 14:32:00

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zależności od wielkości guziczka zostawiasz nieprzerobione iles
tam półsłupków , np. 3 , a zamiast tego robisz 3 oczka łańcuszka
, a w następnym rzędzie robisz półsłupki. Połóż guzik na
robótce i oblicz ile to półsłupków

3. Data: 2006-06-04 14:35:04

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Raczej polslupkami mozna zrobic dziurke i pozioma i pionowa tu masz pomocny
opis i fotki:
http://img335.imageshack.us/my.php?image=dziurkinagu
ziki0yv.jpg

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

4. Data: 2006-06-05 06:35:18

Od: " " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
zrobię
> taką "kratkę filetową".
> dziękuję za ewentualne zainteresowaniem moim problemem.

Dziękuję za szybki odzew. Intuicyjnie tak chciałam zrobić ale robiąc słupkami
wyszłaby bardzo duża dziura. Myślałam, że sa jakieś inne patenty. Chyba
zrobię półsłupkami ten pasek albo uda mi się tak naciągnąć spódniczkę że się
obejdzie beaz zamka z boku.
Jeszcze raz dziękuję.
danusia

[XXX] Narcyzy a'la mozaika