[szydełko] Mój sweter z koła

1. Data: 2006-02-10 09:23:21

Temat: [szydełko] Mój sweter z koła
Od: " Ela" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Może nie udzielam się zbyt aktywnie na tym forum, ale śledzę je bardzo
uważnie. Jesteście dla mnie inspiracją.
Chcę przedstawić Wam mój szydełkowy sweter z koła.
glinki.com/?l=4q2mvb
glinki.com/?l=mbx0gn
Wykonałam go w 2 dni, ale to żaden rekord jeśli robi się włóczką Velluto i
szydełkiem nr 10.
Niestety zabrakło mi modela. Jak mąż wróci z pracy, to namówię go żeby
cyknął
mi jakieś fotki w tym właśnie wdzianku.
A... zamówiłam kolejną włoczkę...
Pozdrawiam
Ela

2. Data: 2006-02-10 09:28:39

Temat: Re: [szydełko] Mój sweter z koła
Od: " " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze teraz linki do zdjęć będą aktywne
http://glinki.com/?l=2nosna
http://glinki.com/?l=2byt8n

3. Data: 2006-02-10 09:59:39

Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetny! Miałaś przepis czy robiłaś na oko. Bo przymierzam się do swetra z
koła od dłuższego czasu ale niestety na przymiarkach na razie się skończyło.
Pozdrawiam Kasia

4. Data: 2006-02-10 10:23:08

Od: " Ela" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zaispirowałam się tym płaszczykiem, tylko że go trochę pozmieniałam.
Skróciłam tył, dodałam z przodu a rękawy wrabiałam odrazu z podkrojów a nie
doszywałam.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/u8jnuv2k9488jnsz
.html

Miejsce na rękawy pozostawiasz w okrążeniu, już po uzyskaniu koła o
szerokości pleców. Zamiast słupków robisz w to miejsce łańcuszek, a w
następnym okrążeniu nabierasz oczka z łańcuszka.
Pozdrawiam
Ela

5. Data: 2006-02-10 11:05:49

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/u8jnuv2k9488jnsz
.html

A lepsze zdjecie gdzies masz, bo to malo czytelne, chodzi o wzor tzn te
dokładanie słupków?

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

6. Data: 2006-02-10 12:08:46

Temat: Schemat
Od: " Ela" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety w internecie było tylko takie. Ja oczka dokładałam tak "na oko",
żeby wychodził płaski okrąg.
Pozdrawiam
Ela

7. Data: 2006-02-10 12:19:25

Temat: Re: Schemat
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety w internecie było tylko takie. Ja oczka dokładałam tak "na oko",
> żeby wychodził płaski okrąg.
> Pozdrawiam
> Ela

Nie robiłam jeszcze takiego (jest w planach) ale wydaje mi sie, że płaski
okrąg powinien być tylko w tej części "plecowej" to znaczy do momentu
zrobienia dziur na rękawy. Potem nie jest już to takie ogromnie ważne,
przecież reszta się już "falbani". Mam gdzieś zdjęcie takiego swetra w
długości troszkę poza biodra i jest on zrobiony z zupełnie płaskiego koła.
Przylega mocno do figury. Żeby osiągnąć ten efekt "fruwania" przy dłuższym
płaszczyku moim zdaniem trzeba go trochę pofałdować.

Joe

8. Data: 2006-02-10 12:30:46

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu są moje wzory na sweter z koła dla Was:

http://www.voila.pl/zvtxt

Pierwszy raz tego voila używam, podoba mi się!! Mam nadzieję że wszystko
zadziała...

Joe

zamiennik DMC na ARIADNE!!!!!!!!!!
poncho-poszukiwany schemat