[szydelko] Nieziemsko piekne dzwonki-polski final tadammmm !!!!!!!!!!!

1. Data: 2005-11-07 19:15:51

Temat: [szydelko] Nieziemsko piekne dzwonki-polski final tadammmm !!!!!!!!!!!
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym oglaszam zakonczenie prac nad tlumaczeniem opisow do
pieknych,cudownych,oszalamiajacyh itp itd dzwonkow !!
Wychodza nieziemsko,nieprawdaz?A wiec do roboty kochanienkie !!!
Mam nadzieje,ze pieknie podziekujecie tłumaczkom w osobie Moolinei,Mirelli i
Kasi (ka_thy) :-)
http://glinki.com/?l=ujudis
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=104231
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata (spoleczna koordynatorka prac )

2. Data: 2005-11-07 19:54:52

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata (spoleczna koordynatorka prac )

Witam!
Jasne, że tak, podziękowania się należą.
Zrobiłyście kawał dobrej roboty.
Pozdrawiam
Ida

3. Data: 2005-11-07 20:21:57

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> Niniejszym oglaszam zakonczenie prac nad tlumaczeniem opisow do
> pieknych,cudownych,oszalamiajacyh itp itd dzwonkow !!

Pytanie lajkonika - one bez żadnego NAPINANIA takie będą? Tylko sam
cukier? Bo mam złe doświadczenia z abażurem :(

Eulalka

4. Data: 2005-11-07 20:38:24

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=104231
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata (spoleczna koordynatorka prac )

Dziękuję serdecznie.
Teraz mam szansę je zrobić przedtem mogłam
tylko o tym snić.

pozdrawiam

Agnieszka

5. Data: 2005-11-07 21:06:16

Od: "zachwycona gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=104231
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata (spoleczna koordynatorka prac )
DZIEWCZYNY, GRATULUJĘ!
Jestem zachwycona waszymi wyczynami w tłumaczeniu, włożyłyście w to naprawdę
bardzo dużo pracy - robótkowiczki będą wam wdzięczne (ze mną na czele),całusy,
ściski - uściski i podziękowania dla was wszystkich, Gosewa.

6. Data: 2005-11-08 06:03:30

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie lajkonika - one bez żadnego NAPINANIA takie będą? Tylko sam
> cukier? Bo mam złe doświadczenia z abażurem :(

Moje dzwonki nie były usztywnione do zdjęcia i nadal nie są bo szukam czegoś
na czym mogłabym je naciągnąć. Mniejszy ( środkowy ) jest zrobiony z MUZY
Ariadny, a dwa obok z COTTON FILET - wyszły troszkę większe.
Pozdrawiam Mirella

7. Data: 2005-11-08 06:58:01

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na czym mogłabym je naciągnąć. Mniejszy ( środkowy ) jest zrobiony z MUZY
> Ariadny, a dwa obok z COTTON FILET - wyszły troszkę większe.

=====================
Ja zwykle po wlożeniu dzwonków do cukrowego krochmalu napinam, naciągam,
nakladam dzwonki na różnego rodzaju szklaneczkach,kubeczkach, świecznikach w
kształcie szklaneczek mini, czyli na czym sie da - zawsze w domu cos sie
znajdzie; ostatnio wykorzystałam do tego również malutkie plastikowe
pojemniczki po jakichś jogurtach, śmietankach.

8. Data: 2005-11-08 07:19:23

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję!! :)
Aga

9. Data: 2005-11-08 07:29:04

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosewa" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja usztywniałam dzwonki rozcieńczonym wikolem. A do formowania użyłam
przykrywek od lodów :)))) Są takie lody Korala, As się nazywają, jest to
rożek, plastikowy, przykryty przykrywką w kształcie dzwonka. :))) I ta
przykrywka jest idealna również na wielkość. Dzwonki robiłam z kordonka
Kaja.

Kasia (ka_thy)

10. Data: 2005-11-08 07:57:46

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w jakich proporcjach rozcieńczasz ten Vikol? No i jak się zachowuje ten
roztwór w przypadku usztywniania kolorowych robótek? Vikol jest biały i
zastanawiam się czy nie zostają jakieś białe ślady na kolorowych rzeczach.
Aga

> Ja usztywniałam dzwonki rozcieńczonym wikolem.

[xxx] Santa Claus Margaret Sherry
[xxx] Tatty Teddy Christmas Gifts
xxx nowe linki
[xxx] kartki świąteczne