[szydełko] Prośba :-)

1. Data: 2005-12-14 16:07:36

Temat: [szydełko] Prośba :-)
Od: "tullinica" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Forumowiczki - to mój pierwszy post tutaj, ale podczytuję od dawna.
Dzięki Wam mam wiele przydatnych linków za co bardzo dziękuję:-)Jeden był
szczególnie fajny, ale ja jak rasowe ciele obejrzałam stronę, zapisałam w
ulubionych i tyle go widziałam - dzisiaj próbowałam wejść na stronę, ale tam
nie ma już tego albumu:-(
Album był chyba na Photofile.ru i jedyne co pamietam to nazwa "uncinetto".
Pojęcia nie mam czy to nazwa albumu, autora czy jeszcze czegoś innego:-(W
tym albumie były piękne serwetki, chciałam zrobić jedną z nich, bo pamietam,
że zachwycałam sie nimi strasznie. Mam prośbę, czy któraś z Was pamięta taki
album, ma do niego linka, lub cokolwiek. Będę wdzięczna:-)

2. Data: 2005-12-14 17:36:21

Temat: Re: [szydełko] Prośba :-)
Od: "małgorzata " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj! Zmartwię Cię po nagonce na rosyjskie strony (że pirackie itd.)zniknęły
te albumy na dobre.Jedyna nadziej ze ktoś ściągnął cały album. Mnie też zniknęły.
Pozdrawiam Małgorzata

3. Data: 2005-12-15 18:03:55

Od: "tullinica" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?ma=B3gorzata_?= <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
zniknęły
> te albumy na dobre.Jedyna nadziej ze ktoś ściągnął cały album. Mnie też

Ech... szkoda.
Dziękuję za odzew.
Pozdrawiam:-)

4. Data: 2005-12-15 21:39:08

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tullinica napisał(a):
> [...]
> że zachwycałam sie nimi strasznie. Mam prośbę, czy któraś z Was pamięta taki
> album, ma do niego linka, lub cokolwiek. Będę wdzięczna:-)

Uncinetto to włoskie pismo szydełkowe, a dokładnie z wzorami na filet
szydełkowy... Czy tam były takie właśnie serwetki? Czy możesz ew. opisać
krótko - jeśli ta serwetka była chrakterystyczna?

--
Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2005-12-16 18:21:11

Od: "tullinica" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uncinetto to włoskie pismo szydełkowe, a dokładnie z wzorami na filet
> szydełkowy... Czy tam były takie właśnie serwetki? Czy możesz ew. opisać
> krótko - jeśli ta serwetka była chrakterystyczna?

Napewno były tam nie tylko serwetki robione filetem. Wiele z nich mi się
podobało i planowałam sobie wybrać schemat później już na spokojnie.
Pamiętam że było tam kilka tych gazetek.
Pozdrawiam:-)

xxx coś znalazłam (2006 rok)
koraliki - sliczne, inne - z Papui, mozna zamawiac
Zapraszam po Suzzy's Zoo
Czy ma ktoś może schemacik do tego cudeńka?
Duuużo polskich gazetek szydełkowych i drutowych (ciut starszych)