[szydelko] Stringi -fotki

1. Data: 2004-07-12 10:36:42

Temat: [szydelko] Stringi -fotki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z nieustajacymi prosbami na priva -wrzucilam do swego
albumu u ruskich fotki-wzory do nasladownia roznych stringow
oraz prawdziwe stringi koniakowskie zakupione bezposrednio u
koronczarek-fotki w duzym powiekszeniu (na ktorych sie
wzorowalam szydelkujac sobie i przyjaciolkom)

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=46913

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login Beata_kresowianka

1. Data: 2004-07-14 14:03:06

Temat: Re: [szydelko] Stringi -fotki
Od: "stynka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koronczarek-fotki w duzym powiekszeniu (na ktorych sie
> wzorowalam szydelkujac sobie i przyjaciolkom)

O rety!!!!!! Ale super! Ja trochę na uboczu się trzymałam i tak naprawdę po
raz pierwszy widzę szydełkowe stringi. Te koniakowskie w szczególności
przecudnej są urody!!!

Pozdrawiam,
stynka

1. Data: 2004-07-14 17:31:40

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koronczarek-fotki w duzym powiekszeniu (na ktorych sie
> wzorowalam szydelkujac sobie i przyjaciolkom)

**
> GG1324004 Yahoo Messenger login Beata_kresowianka

Jestem chyba oporna!!!.....zrobiłam kółeczka ale jak je teraz połączyć znowu
mam problem,czy od górnych czy od dolnych i w jakiej właściwie
kolejności ..wiem że łączy się je podczas wykonywania pikotek......CHYBA?????
Pomózcie kto tylko może niech pisze! DZIEKUJEEEEEEEEEEEEEEEEEE

1. Data: 2004-07-15 08:45:21

Od: ala3110/ Alladyna <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejności ..wiem że łączy się je podczas wykonywania pikotek......CHYBA?????
> Pomózcie kto tylko może niech pisze! DZIEKUJEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Robisz jedno kółeczko, zostawiasz je, robisz nastepne i przy ostatnim
okrazeniu łączysz z tym pierwszym potem robisz nastepne i znowu przy
ostatnim okrażeniu łączysz z poprzednimi w szeregu lub jako trójkat. Tak
caly czas. Łączy sie za pomoca oczka ścislego lub półsłupka, ja
zazwyczaj oczkiem ścislym łacze.

Alina
a...@t...pl
GG# 2870843

1. Data: 2004-07-15 09:41:01

Od: "SINKA" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm
**
> GG1324004 Yahoo Messenger login Beata_kresowianka

Jeśli masz jeszcze cierpliwość do pisania o tych stringach to doradź z czego
je najlepiej zrobić i jakim szydełkiem?

Pozdrawiam Sylwia z Bielska-B

1. Data: 2004-07-15 10:25:55

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnim okrażeniu łączysz z poprzednimi w szeregu lub jako trójkat. Tak
>  caly czas. Łączy sie za pomoca oczka ścislego lub półsłupka, ja

Bardzo dziękuje ..jest OK! Asia z KRakowa

1. Data: 2004-07-18 15:12:06

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli masz jeszcze cierpliwość do pisania o tych stringach to doradź z
czego
> je najlepiej zrobić i jakim szydełkiem?

Nitka Basak ,grubosc do wyboru i do tego dobrac szydelko
Pusia

sukni ślubna
gorset..
coś dla dzidziusia