[szydelko] Stringi-gesiorki naciagane hihi !!!

1. Data: 2004-07-16 05:50:08

Temat: [szydelko] Stringi-gesiorki naciagane hihi !!!
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzieliscie jakie nowosci stringowe pojawily sie w koniakowskim sklepie ,z
jeszcze mniejszej ilosci nitki hihihi?
No i jaka nazwa kolekcji"gesiorki naciagane" dla mnie bomba !!! Ha ha
ha.......

http://koniakow.e9.pl/gesiorki/ziel_ziel.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/bez_braz.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/niebieskie.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/roz.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/zolto_czarne.jpg
hhttp://koniakow.e9.pl/gesiorki/czerwone.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/losos.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/biale.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/bez.jpg
http://koniakow.e9.pl/gesiorki/czarne.jpg

Pozdrawiam
Pusia zakawowana od rana

1. Data: 2004-07-16 08:47:55

Temat: Re: [szydelko] Stringi-gesiorki naciagane hihi !!!
Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia, to są "gesiorki wyciągane" - moim zdaniem jeszcze lepiej brzmi!!!
Pozdrowionka
gablo

1. Data: 2004-07-16 10:33:20

Temat: [szydelko] Stringi-gesiorki - laczenie elementow
Od: "zarze" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
robie swoje pierwsze w zyciu stringi szydelkowe, laczac elementy
tradycyjnie - "w ostatnim okrazeniu". Bardzo ciekawi mnie jak laczone
sa gesiorki?? Ktora dobra dusza to rozgryzie, poprosze niech sie
podzieli.
ps. jak skoncze swoje to sie pochwale :)
pozdrawiam
izasz

1. Data: 2004-07-16 11:24:50

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekamy na efekt.
Czy fotka będzie na modelce? :-)

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-16 11:28:02

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusia, to są "gesiorki wyciągane" - moim zdaniem jeszcze lepiej brzmi!!!
> Pozdrowionka
> gablo

Pewnie naciaganie skojarzylo mi sie z ich zakladaniem ale
wyciagane?Hmmm?Znaczy sie ze ,ze reka faceta sie wyciaga zeby je wyciagnac
z pupy?Hihi....No ale to chyba nie tak bo to by byla antyreklama,jak takie
ladne to po co z pupy wyciagac????A moze chodzi o jakies wyciaganie nitek?
Pusia

1. Data: 2004-07-16 15:27:19

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że raczej mężusiowi by się podobało. Ale jak je nosić? Dla mężsia (i
nie tylko) nawet chyba nie nosić tylko leżeć ;) (Oczywiście w nich...)

1. Data: 2004-07-17 16:19:46

Od: " Anna" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):

(...)?A moze chodzi o jakies wyciaganie nitek?

chyba tak , a dokladnie o element z ktorego sa zrobione, to sa takie slupki
wyciagane (te "gesiorki" to chyba nazwa gwarowa). W kazdym razie, slupki
wyciagane sa jednym z elementow tradycyjnej koronki koniakowskiej, wiec chyba
sa tu po prostu uzyte.

Najlepszy opis jaki widzialam tej techniki, byl przy koronkach irlandzkich
(to jest jeden ze "sciegow" tam uzywanych); chyba sa tez opisane w "Robotkach
Szydelkowych", musialabym sprawdzic.

W stringach co prawda nie chodze, ale dyskusja i kontrowersje wokol nich
strasznie mi sie podobaja....:-)))

Anna

O.C_P

[xxx] DMC szukam
[Moje robotki nr 10/03]Errata-poszukiwana
sklep internetowy z art." dla robótkowiczek"?
Haft płaski - myszki
serwetka frywolitki