<szydełko> Szukam kursu koronki filetowej

1. Data: 2006-10-03 19:27:58

Temat: <szydełko> Szukam kursu koronki filetowej
Od: "AnnaSz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , szukałam w archiwum ale nic nie znalazła. Szukam kursu z którego
mogłabym sie nuaczyc jestem początkujaca :)
Pozdrawiam
AnnaSz

2. Data: 2006-10-06 02:34:27

Temat: Re: <szydełko> Szukam kursu koronki filetowej
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaSz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam , szukałam w archiwum ale nic nie znalazła. Szukam kursu z którego
> mogłabym sie nuaczyc jestem początkujaca :)

Spróbuj zacząć od tego:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=146444

Pozdrawiam
AgaM

3. Data: 2006-10-06 08:12:24

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaM wrote:
> Użytkownik "AnnaSz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj zacząć od tego:
> http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=146444

Ale czy pytającej nie chodzi o prawdziwy filet, tzn. czółenkiem?

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2006-10-06 18:28:06

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:eg5357$9ll$1@inews.gazeta.pl...

> Ale czy pytającej nie chodzi o prawdziwy filet, tzn. czółenkiem?

W tytule posta napisała: <szydełko> o ile dobrze widzę ;-)))

Pozdrawiam
AgaM

5. Data: 2006-10-07 06:22:11

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaM wrote:
> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:eg5357$9ll$1@inews.gazeta.pl...

> W tytule posta napisała: <szydełko> o ile dobrze widzę ;-)))

A fakt. Gapa ze mnie :)

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-10-07 18:12:01