[szydełko] [Wrocław] Witam na grupie i takie różne.

1. Data: 2005-01-24 18:19:27

Temat: [szydełko] [Wrocław] Witam na grupie i takie różne.
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie (do tej pory tylko czytałam) i spieszę dręczyć pytaniami.

Przejrzałam archiwum pod kątem pasmanterii we Wrocławiu. Poszłam dzisiaj
do pasmanterii na Zielińskiego, ale w ogóle nie mieli nici szydełkowych,
tylko chcieli mi wcisnąć kordonek. Najlepsze nici widziałam w
pasmanterii na Kiełbaśniczej (firma Maxi, wiele kolorów), ale są
okropnie drogie. Kupiłam trzy motki po 10 dag i zapłaciłam prawie 50zł
(to dużo, czy mało, jak na te nici?). Czy jest miejsce we Wrocławiu,
gdzie można takie nici kupować taniej?

Pozdrawiam,
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-01-24 18:27:51

Temat: Re: [szydełko] [Wrocław] Witam na grupie i takie różne.
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okropnie drogie. Kupiłam trzy motki po 10 dag i zapłaciłam prawie 50zł
> (to dużo, czy mało, jak na te nici?). Czy jest miejsce we Wrocławiu,

jest hurtownia przy ul Sokolej, pasmanteria ul Ruska ja tam kupuje.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2005-01-24 18:36:47

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała napisał(a):

> Przejrzałam archiwum pod kątem pasmanterii we Wrocławiu. Poszłam dzisiaj
> do pasmanterii na Zielińskiego, ale w ogóle nie mieli nici szydełkowych,
> tylko chcieli mi wcisnąć kordonek.

Kordonek jak najbardziej nadaje sie do szydelkowania. Taki ok.500m/100g
nadaje sie na serwetki, zazdrostki itp.

th.

1. Data: 2005-01-24 18:42:36

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Kordonek jak najbardziej nadaje sie do szydelkowania. Taki
> ok.500m/100g nadaje sie na serwetki, zazdrostki itp.

Ale kordonku to ja mam pół wiadra, a szydełkować wolę tymi twardszymi
nićmi. :-)
UlaK

1. Data: 2005-01-24 20:36:02

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale Ci na Zielinskiego pewnie nie znali Twoich zasobow. Zajrzyj na
Kielbasnicza.
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2005-01-25 14:03:23

Od: "stynka pracuje" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest hurtownia przy ul Sokolej, pasmanteria ul Ruska ja tam kupuje.

Też polecam Sokolą. Miła obsługa, duży wybór i niskie ceny.

Justyna

1. Data: 2005-01-26 17:17:24

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

stynka pracuje wrote:

>Też polecam Sokolą. Miła obsługa, duży wybór i niskie ceny.
>
>Justyna

Dziękuję. Ale czy oni sprzedają w detalu też, czy będę musiała kupić
kontener jednakowych nici/wełny?
UlaK

1. Data: 2005-01-26 20:36:24

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję. Ale czy oni sprzedają w detalu też, czy będę musiała kupić
> kontener jednakowych nici/wełny?
> UlaK

jest detal

--

Pozdrawiam Ula Wrocław>

[WROCŁAW] zdjęcia ze styczniowego spotkania!
[szydelko] ale czad! :-)))
(szydełko)sweterek zakładany...
niedługo wielkanoc
[OT], choć trochę xxx - chwale się!