[szydelko] ananasowa ksiazka od cherril

1. Data: 2004-06-29 11:58:13

Temat: [szydelko] ananasowa ksiazka od cherril
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, 14 wzorow w 3 zipkach
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=30&
id=84498&star=1#1234315
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-06-29 13:54:43

Temat: Re: [szydelko] ananasowa ksiazka od cherril
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

honorek wrote:
> jak w temacie, 14 wzorow w 3 zipkach
> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=30&
id=84498&star=1#1234315
> --

Dzięki :)
Czy u Ciebie też str. 4 jest w połowie, czy to tylko mnie się tak
dziwnie ściągnęło (ale dlaczego się rozzipowało??)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-29 15:16:49

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy u Ciebie też str. 4 jest w połowie, czy to tylko mnie się tak
> dziwnie ściągnęło (ale dlaczego się rozzipowało??)

U mnie też czwarta strona to tylko połowa. Moze ktoś, kto zna angielski
napisze, być może autorka wrzutu poprawi tę stronę. Z moim angielskim nie
mogę brać się za korespondencję.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-06-29 15:26:59

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska wrote:

> U mnie też czwarta strona to tylko połowa. Moze ktoś, kto zna angielski
> napisze, być może autorka wrzutu poprawi tę stronę. Z moim angielskim nie
> mogę brać się za korespondencję.

napisałam do niej, tylko nie wiem, czy na 100 % dotarło, bo po
reinstalacji komputera zamiast chińskich krzaczków mam znaki zapytania i
teraz już całkiem nie wiem, w co klikam. jeśli się odezwie, to dam znać :)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-29 18:35:38

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz już całkiem nie wiem, w co klikam. jeśli się odezwie, to dam znać :)

Dzieki.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-06-29 19:58:17

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska wrote:

>Dzieki.
> Mira Z. (Wrocław)

Już wie o błedzie i napisała, że postara się to znaleźć :) Jednym słowem
szansa jest :)

pozdrawiam
Julita

Jak odczytywać objaśnienia? Pomocy!