[szydełko] aniołki ale po polsku

1. Data: 2006-11-22 10:13:01

Temat: [szydełko] aniołki ale po polsku
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
ja z taką prośbą od mamy... Chciałaby podłubać jakieś aniołki szydełkiem,
szukam jej jakichś schematów, ale większość które polecałyście na grupie są
w obcym dla niej języku :). Czy macie dostęp do jakichś schematów po polsku?
Mogą być tez po angielsku, z tym że musiałabym jej to wtedy przetłumaczyć, a
obecnie niezbyt mam wiele wolnego czasu. Bardzo byłabym Wam wdzięczna...

Maja

2. Data: 2006-11-22 14:39:58

Temat: Re: [szydełko] aniołki ale po polsku
Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://jasiomuka.fotosik.pl/albumy/62669.html

3. Data: 2006-11-22 14:45:38

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=144915&ob=0
http://glinki.com/?l=n2582q
http://glinki.com/?l=pd3fqv
http://glinki.com/?l=vo20ru
http://glinki.com/?l=xn6evz
http://glinki.com/?l=yfi3jj
http://glinki.com/?l=y3mivs
http://glinki.com/?l=jvo46x
http://glinki.com/?l=6pa6t2
Opisy w moim albumie "Szydelko po polsku":
http://show.7ya.ru/private.aspx?login=beata_extra&Ru
brID=98812

A tu fajniutki (zagraniczny)jako ozdoba wiszaca ale sa czytelne schematy
graficzne (moja ostatnia "zdobycz " z wymiany miedzynarodowej :-) (W
weekend wrzuce jeszcze kilka zagranicznych ale ze schematami,z polskich
tez cos bedzie to zajrzyj po niedzieli)
http://glinki.com/?l=2idsau
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=150532
Pozdrawiam
Beata

*******
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=rcp3xd I N T E RLADY 4
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 5 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 6 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 7 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=0rnrhz INTERLADY 8 (rozne roznosci)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

xxx i wyściółka
Wolanie o pomoc i rade raz jeszcze - flizelina !!!
(szdełko) barradinhos e biquinhos de croche
Croche Banheiros &Cozinhas nr 26 (szydełkowe w łazience)
Szydełkowe cudo