szydelko - aniolki i xxx dla dzieciatka:)

1. Data: 2004-12-13 02:20:29

Temat: szydelko - aniolki i xxx dla dzieciatka:)
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani i kochane moje, ja wiem ze to bylo tysiac razy na grupie i ze jest 3
w nocy, a Julka zaraz mnie opitoli, ze mam do archiwum zajrzec.
Otoz dlatego nie zagladam, bo mi potrzeba wzor na specjalnego aniolka
szydelkowego.
ale takiego jak najmniejszego, co jest najsliczniejszy i sie go robi w
tempie ekspresowym. Dlatego potrzebuje aniolka wyprobowanego, takiego co da
sie ich zrobic 20 w ciagu chwili i rozdawac w prezencie wszystkim
przyjaciolom co sie napatocza...
rozumiecie powage sytuacji:)
do swiat niedaleko, a ja jeszcze koncze tysiac rzeczy i aniolkow mi sie
zachcialo.

druga sprawa poszukuje malego xxx dla dwuletniej dziewczynki. a raczej dla
jej rodzicow do zawieszenia w pokoju dziewczynki;) chodzi tez o malutki
obrazek, najlepiej slodkiej dziewczynki, albo czegos co dwuletnie dzieczynki
lubia i beda lubily przez najblizsze 20 lat, czegos moze w stylu jak te
zodiaki: http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=19873&o
b=0 wiecie,
takie slodkie dziewczatko w kapeluszu z grubymi nozkami:) (no i oczywiscie
mini express, bo kiedy ja to zrobie???)

pozdrawiam i ide spac
po burzliwej dyskusji z moim M.
jest szansa ze jednak na sylwestra pojdziemy razem, bo moze nie wkurza mnie
tak bardzo jak mi sie wydawalo.;) ale bylo ostro.
niemniej jednak dopielam swego, humor mi sie poprawil i aniolkow pragne;)

MadziaK

PS
Juleczko nie krzycz;)

1. Data: 2004-12-13 04:23:06

Temat: Re: szydelko - aniolki i xxx dla dzieciatka:)
Od: GoniaP <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK wrote:
> [...]
> przyjaciolom co sie napatocza...
> rozumiecie powage sytuacji:)
> do swiat niedaleko, a ja jeszcze koncze tysiac rzeczy i aniolkow mi sie

Och Ja tez chce :) tzn poprosze ladnie, jakies aniolki.
Czasu teraz w ogole nie mam, pracuje po nocach, ale za kilka dni to sie
skonczy i bede miala czas na robienie aniolkow, pieczenie pierniczkow i
robienie tego wszystkiego, co powinno sie robic na swieta.
Ale aniolkow na szydelku nigdy nie robilam i jeszcze takich w naszym
domu nie bylo, wiec bede wdzieczna, jakby ktos mogl mi tez wyslac
schematy anioklow. Mam nadzieje, ze uda mi sie zrobic chociaz jednego :)

Ah rozmarzylam sie a musze dalej projekt robic...
pozdrawiam,
Gosia.

1. Data: 2004-12-13 09:28:01

Od: "Agata [Lublin]" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to może coś takiego:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=6276
w tym albumie jest duuuużo śliczności, może coś wybierzesz
Agata

1. Data: 2004-12-13 09:32:11

Od: "Agata [Lublin]" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze to :-)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=6274

1. Data: 2004-12-13 09:43:19

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
b=0 wiecie,
> takie slodkie dziewczatko w kapeluszu z grubymi nozkami:) (no i oczywiscie

A może cos z mojego albumu. Polecam dział Precious Moments. Schematy mam.
Wysyłam na priv po uprzednim zamówieniu.

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

Maszyna dziewiarska - szukam doświadczonego użytkownika
maszyna dziewiarska
dimentions- poszukuję
szydelkowe torebki
[druty] ale sweterki!