[szydełko] barbie

1. Data: 2005-10-14 09:20:49

Temat: [szydełko] barbie
Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)

całe wieki nie robiłam na drutach sweterków dla Barbie, a to co sobie
rozpisywałam przy robieniu gdzieś wsiąkło :-(
a te co miałam zrobione poszły sobie do ludzi :-(

teraz próbuję i wychodzi albo za luźne albo za ciasne :-(

ile nabieracie oczek na przód plecy i rękawy?

z góry dziękuję
Iza

2. Data: 2005-10-14 14:44:35

Temat: Re: [szydełko] barbie
Od: "Bozena (misia)" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> teraz próbuję i wychodzi albo za luźne albo za ciasne :-(
>
> ile nabieracie oczek na przód plecy i rękawy?

Cos jest z twoim e-mail adresem,nie moge wyslac.
Pozdrawiam Bozena(misia)

3. Data: 2005-10-14 14:47:35

Od: "Bozena (misia)" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> teraz próbuję i wychodzi albo za luźne albo za ciasne :-(
>
> ile nabieracie oczek na przód plecy i rękawy?

poszlo

4. Data: 2005-10-14 14:53:48

Od: "Bozena (misia)" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> poszlo

I sie wrocilo

5. Data: 2005-10-14 15:16:37

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)

Witam!
Jakby była taka możliwość to ja też poproszę o te ciuszki dla Barbie
Pozdrawiam
Ida

6. Data: 2005-10-14 15:17:06

Od: "Bozena (misia)" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=27218

7. Data: 2005-10-18 22:42:23

Od: "Halina Cyburt" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-10-20 11:36:15

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wszelkie dziwaczne mam ;-)
potrzebuję zwykłego prostego sweterka :-(

pozdrawiam z Łodzi
Iza

9. Data: 2005-10-20 12:59:34

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja wszelkie dziwaczne mam ;-)
> potrzebuję zwykłego prostego sweterka :-(
>
> pozdrawiam z Łodzi
> Iza
Niestety nie posiadam, jak kiedyś robiłam sweterek na drutach to na oko.
A jeżeli dysponujesz wzorkami szydełkowymi na ciuszki dla barbie
(bluzeczki, kamizelki, spodnie, spódniczki, sukienki itp)
to szeroko się do Ciebie uśmiecham po nie.
Zrobiłam na dniach podobną do tej spódniczkę, prezentuje się bardzo ładnie
http://tinyurl.com/d2jee
Pozdrawiam
Ida

kwadratowy tamborek
Ślubne
xxx poszukuje owieczek lub kolderki w owieczki
Spotkanie w Gdyni- Zmiana miejsca!!!!!!!!!!!!!!!
Śląsk - spotkanie