szydełko/ bikini - ze schematem po polsku

1. Data: 2005-05-29 17:29:05

Temat: szydełko/ bikini - ze schematem po polsku
Od: sarenka <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie..

Przepraszam, że (być może) powielam coroczny wątek, ale nie mogę
poradzić sobie ze wzorem staniczka, na który krótko mówiąc zachorowałam :

http://glinki.com/?l=t2oar0
http://glinki.com/?l=vex87r

szukałam na sieci, także na FAQ grupy

Wiem, że schemat i wykonanie dla doświadczonej "szydełkowiczki" nie
stanowi nadmiernego problemu. W temacie szydełka jestem początkująca i
liczę na dobrą duszę, która wytłumaczy mi jak wykonać przedstawiony na
fotografii staniczek. Ze schematu nie bardzo rozumiem, gdzie zaczyna się
robótka i w którą stronę idzie, a także jak zamknąć robótkę (widoczny na
zdjęciu szew). Ja zrozumiałam ten schemat tak, że należy wykonać 13
oczek i wykonywać słupki na pół koła. Poprawcie mnie proszę, jeśli źle
myślę..
..z góry dziękuje za pomoc

Sarenka z Wrocławia

Ps: A co poleciłybyście w kwestii doboru włóczki do tego dzieła?

2. Data: 2005-05-29 17:39:06

Temat: Re: szydełko/ bikini - ze schematem po polsku
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"szew", ktory widzisz na zdjeciu to wlasnie poczatkowe 13 oczek lancuszka.
Robisz te 13 oczek i przerabiasz polslupkami, w ostatnie oczko robisz 5
polslupkow i nie odwracasz standardowo robotki tylko robisz dalej, po
drugiej stronie lancuszka. I pozniej juz zgodnie ze schematem - robi sie w
polkolach.

jezeli o wloczke chodzi to bawelna na pierwszym miejscu. no chyba, ze chcesz
sie w nim kapac to cos sztucznego i lekko rozciagliwego.

Pozdrawiam
Weronika

3. Data: 2005-05-29 17:40:58

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To slupki, nie polslupki sorki :D

Weronika

4. Data: 2005-05-29 18:25:07

Od: "Moolinea" <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To slupki, nie polslupki sorki :D
>
> Weronika

A mi sie jednak zdaje, że to półsłupki, w ramce pod wzorem stanika są
objasnienie i różowy krzyzyk jest tam tlumaczony jako- nie chce przekręcac
ruskiego- "stolbik biez nakida" czyli CT. B/H (cos jak to tylko ruskie "b"),
a jest to własnie półsłupek. Słupek w rosyjskich wzorach ma symbol CT. C/H
Pozdrawiam Moolinea

5. Data: 2005-05-29 20:22:18

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh.. jasne, ze polslupki <wstydek> przeciez w opisie slupek jest dosc
standardowo narysowany :)

A tak w ogole takiego smaka mi sarenko narobilas, ze wzielam wloczke i
zaczelam robic ten stroj :] i wlasciwie juz koncze :) sliczny jest :)

Pozdrawiam
Weronika

6. Data: 2005-05-30 06:23:31

Od: sarenka <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika napisał(a):
> [...]
>
> A tak w ogole takiego smaka mi sarenko narobilas, ze wzielam wloczke i
> zaczelam robic ten stroj :] i wlasciwie juz koncze :) sliczny jest :)

Hihi, to czekamy na efekty, umieść efekt w albumie..
Ja zaczynam walkę już jutro, także trzymajcie za mnie mocno kciuki..
i oczywiście bardzo bardzo dziękuje za pomoc!

Sarenka z Wrocławia

7. Data: 2005-05-30 07:55:14

Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak w ogole takiego smaka mi sarenko narobilas, ze wzielam wloczke i
> zaczelam robic ten stroj :] i wlasciwie juz koncze :) sliczny jest :)

I ja nabralam ochoty na takie cudo :)))

--
Pozdrawiam:
Edyta

8. Data: 2005-05-30 07:55:57

Od: Edytka <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-05-30 09:52:12

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Weronika napisał(a):
> To slupki, nie polslupki sorki :D
>
> Weronika

Tu jest problem rozwiazany:

http://photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Zenskie
%20modeli/bikini/?action=view&current=33.jpg

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

Szukam xxxx
[szydelko] wzory siatkowe przygarne;)
[ksiązka] dla miłosniczeg ludowizny
[szydełko] szukam dużej okrągłej serwety
Pasmanterie