[szydełko]- butki niemowlece- 3 pytanka

1. Data: 2006-06-02 14:38:21

Temat: [szydełko]- butki niemowlece- 3 pytanka
Od: "Dozia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
zabralam sie wlasnie za buciki dla niemowlęcia - ma to być prezent na
chrzciny, po wykonaniu podeszwy utknelam... czy ktoś może wie co zrobić z
tyłem? tzn z tym co jest w dolnej czesci rysunku czy tam mam sobie uzupełnić
półsłupkam? czy moze o tyle skrócić. na mój rozum należałoby to uzupełnić..
Pytanie 2 to o oznaczenia. co to jest krzyżyk w kółeczku? no i nie bardzo
wiem co oznaczaja strzałeczki puste i pelne w środku, ale bez tego przezyje
:-)
Pytanie ostatnie ile taki maluszek 4 miesieczny moze miec cm w stópce?

Link do butków

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c8a7e60aa0f28ad
.html

Pozdrawiam!

2. Data: 2006-06-03 15:26:56

Temat: Re: [szydełko]- butki niemowlece- tu opis i fotka oczek rakowych
Od: "Dozia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ślicznie dziekuje!
ruszam do dalszego boju!!

Pozdrawiam
Dominika

Użytkownik "JotHa" <j...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
oto1al.jpg - fotka

opis3vf.jpg - opis

3. Data: 2006-06-03 19:59:01

Temat: Re: [szydełko]- butki niemowlece- 3 pytanka
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dozia" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Hej
> czy ktoś może wie co zrobić z
> tyłem? tzn z tym co jest w dolnej czesci rysunku czy tam mam sobie
> uzupełnić
> półsłupkam?

Dokładnie trzeba usupełnic polslupkami nie narysowano ich zeby schemat byl
czytelniejszy.

> czy moze o tyle skrócić. na mój rozum należałoby to uzupełnić..
> Pytanie 2 to o oznaczenia. co to jest krzyżyk w kółeczku?

Krzyżyk w kółeczku to oczka rakowe co z reszta widac na buciku gotowym

> no i nie bardzo
> wiem co oznaczaja strzałeczki puste i pelne w środku, ale bez tego
> przezyje
> :-)

Puste strzalki to koniec (miejsce zakonczenia), a pełne początek tzn miejsce
rozpoczecia danej czesci robotki np na podeszwie i potem paseczek do
zapiecia

> Pytanie ostatnie ile taki maluszek 4 miesieczny moze miec cm w stópce?

No tu jest roznie, moje dziecko rodzac sie mialo bardzo duza nozke wiec
trudno mi powiedziec 7-10 cm ale zawsze lepiej zrobic wieksze niz za male,
ja wlasnie zrobilam dla swojej chrzesnicy 4 miesiecznej (tylko ona to
malusia byla jak miala 3 miesiace) i takie na 7 cm robilam. Zrob lepiej
wieksze wtedy jest szansa ze na dluzej posluza malenstwu, a wzor jest
świetny wiec zycze owocnej pracy, pochwal sie jak skonczysz

> Link do butków
>
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c8a7e60aa0f28ad
.html

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

4. Data: 2006-06-03 20:00:09

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dozia napisał:
> [...]
> :-)
> Pytanie ostatnie ile taki maluszek 4 miesieczny moze miec cm w stópce?

mysle ze krzyzyk w koleczku to tz.slupki rakowe;)
pusta strzalka oznacza koniec pracy
na tyle moge pomoc ;)
kasias

5. Data: 2006-06-04 10:10:35

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia napisał:

> mysle ze krzyzyk w koleczku to tz.slupki rakowe;)

Jeju, a jaki to ? ;-)

Pozdrawiam
Asia

6. Data: 2006-06-04 12:08:32

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeju, a jaki to ? ;-)
>
> Pozdrawiam
> Asia

Boze sorry to oczka rakowe a nie słupki - to ze zmeczenia, zeskanuje jak sie
je robi i wrzuce fotke i podam do niej linka moze cos pomoze bo mnie
pomoglo.

8. Data: 2006-06-04 13:34:33

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika z Rybnika napisał:
> [...]

korale szydelkowe
[szydelko] Kapelusik dla miniaturowego misiaczka
[XXX] Dla malych i wiekszych mezczyzn
haft motywy dla dzieci
Co zrobic z ta spódniczka ?