(szydełko) chwale się i dziękuje za pomoc

1. Data: 2005-12-10 22:58:28

Temat: (szydełko) chwale się i dziękuje za pomoc
Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam bardzo podziękować za pomoc w kwestii wykonania bucików niemowlęcych,
oto pierwszy efekt :)
Bez Was dziewczyny nie dałabym rady ;)

Pozdrawiam gorąco - przyszła mamusia Sarenka

www.squir.com/buciki.jpg

2. Data: 2005-12-10 23:18:48

Temat: Re: (szydełko) chwale się i dziękuje za pomoc
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

no................jak sie ma takie buty to jest po co sie zjawiac na tym świecie
:-)))))))

śliczne butki - gratuluję!

a robiłas je z jakiegos wzoru, czy opisu, czy kombinowałaś (jak nie przymierzają
ckon pod górkę ;-)

pozdr
a.

3. Data: 2005-12-11 10:38:52

Od: s...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Technika mieszana :) Trochę ze wzoru, trochę ze wskazówek innych robótkowiczek:)

> a robiłas je z jakiegos wzoru, czy opisu, czy kombinowałaś (jak nie przymierzają
> ckon pod górkę ;-)

Pozdrawiam
Sarenka z Wrocławia

4. Data: 2005-12-11 19:39:45

Od: "Ania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Buciki prześliczne nigdy w zyciu takich nie zrobiłam i nawet nie
wiedziałabym jak sie do nich zabrać moze macie kochane jakis schemacik do
takich buciczków, w sumie mogłabym kilka zrobićjakbyście mi poradziły bo za
3 miesiace będę mamusia, pozdrawiam wszystkie grupowiczki, Ania.

5. Data: 2005-12-11 19:57:45

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sarenka napisał:
> [...]
> oto pierwszy efekt :)
> Bez Was dziewczyny nie dałabym rady ;)
>
> Pozdrawiam gorąco - przyszła mamusia Sarenka

Śliczne! Takie to słodkie. Szkoda ze ja jeszcze nie mam maluszka :(
Pozdrawiam
Pszczółka

6. Data: 2005-12-12 13:05:36

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu przypomni się proszę na mój adresik:

s...@o...pl

wyślę Ci prosty schemacik :)

7. Data: 2005-12-12 13:13:32

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczółka napisał(a):

> Śliczne! Takie to słodkie. Szkoda ze ja jeszcze nie mam maluszka :(

A czy to przeszkadza w dzierganiu bucikow? :) Jakby ktos sie dziwil, to
zawsze mozesz mowic, ze to na sprzedaz ;)

th

8. Data: 2005-12-12 13:20:39

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.squir.com/buciki.jpg

I okazuje się że nie takie to trudne :)
Piękne buciki! Ale jedne to chyba za mało. Nabrałaś wprawy więc rób następne
;)
Aga

[spotkanie] Warszawa
Dziękuję, Dziuniu