[szydełko]coś na szyję - szukam.....

1. Data: 2005-09-24 21:49:56

Temat: [szydełko]coś na szyję - szukam.....
Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane kobitki dopomóżcie....... szukam czegoś w rodzaju naszyjnika,
takiego przylegającego do szyji, na szydełko......
To co znalazłam w archiwum albo już nie istnieje albo jest na 7ya.ru a jakaś
cholera mi się wzieła za komputer i nijak nie mogę otworzyć dużych obrazków
ze schematami i zdjęciami.........

Jeśli któras z Was miałaby jakieś wzorki na taka biżuterię i zechciałaby się
podzielić to bardzo chętnie przyjmę.....

Z góry wielkie dzięki...

Pa Pa Pa
Sinka

2. Data: 2005-09-24 21:57:06

Temat: Re: [szydełko]coś na szyję - szukam.....
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli któras z Was miałaby jakieś wzorki na taka biżuterię i zechciałaby się
> podzielić to bardzo chętnie przyjmę.....

Trochę mam.Z opisami i bez.Jutro albo w poniedziałek postaram się wysłać.

Agas

3. Data: 2005-09-25 08:39:00

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze takie znalazłam

http://photo.163.com/openpic.php?user=yzc1125&pid=30
8271218&_dir=%2F13306442

Agas

4. Data: 2005-09-25 20:48:27

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=30151&o
b=0

5. Data: 2005-09-26 09:45:39

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Biermann" <m...@g...de> schrieb im Newsbeitrag

> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=30151&o
b=0

Sry, to sa koraliki a nie szydelko

Monika

6. Data: 2005-09-26 17:48:53

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisał w wiadomości

> "Monika Biermann" <m...@g...de> schrieb im Newsbeitrag

b=0

> Sry, to sa koraliki a nie szydelko
>
> Monika

Nic nie szkodzi też fajne - tak myślę z tego co widzę na małych obrazkach -
bo powiększenia mi się nie otwierają.....

Hejka
Sinka

TT 016 Christmas presents
xxx skany z czasopism - schematy