[szydełko] cwalę się ;)

31. Data: 2005-10-19 07:52:34

Temat: Re: [szydełko] cwalę się ;)
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki :)
> oczywiście sobie pomacasz wszystko przy najbliższej okazji ;)
> Pozdrówki :)

i musicie to opic, aby robotki sie nie nadpruły czasem.. hihiihih ;)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

32. Data: 2005-10-19 08:04:15

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi X wrote:
> Śliczności :) Już wcześniej znałam Twoją stronkę, zagladałam tam i byłam pod
> wrażeniem :)
> Ten rózowy szaliczek - cudo !!! Znam ten wzór z gazetki (chyba diana), ale nie
> byłam w stanie go rozszyfrować ze schematu :( Czy mogłabyś troche wytłumaczyc
> jak to się robi ?
> I powiedz jeszcze - ta angorka nie gryzie ?

Dzięki :)
Ja ten wzór mam z Damy w swetrze, z tekij białej bluzki. Z samego
schematu też neiwiele wiedziałam, bo nie wiedziałam co to jest oczko
wyciagane. ALe tam jest też opis "słowny" tego wzoru i z niego juz
poszło. Chodzi o to, żeby pętelkę an szydełku wyciagnać na jakieś 2 cm,
przeci. Później robisz narzut, przeciagasz przez petelke, wbijasz
szydełko pod tą przeciagnietą nitkę i robisz półsłupek (oni pisżą
scisłe, ale dla mnei to jest półsłupek, moze sie nie znam ;)) - to jest
jedno oczko przeciągane.Teraz znowu wyciagasz długą pętelkę,robisz,
narzut, półsłupek wbity pod narzut, a póżniej półsłupek albo ścisłe(wg
mnie to też półsłupek) w poprzedni rząd robótki.
Dziwny ten opis, ale jak raz wyjdzie, to sie okazuje bardzo proste. A do
tego jeszce strasznei szybko robótki przybywa :)

Acha, jeszcze angorka. Właśnei nei gryzie :), a ja na to jestem raczej
wrażliwa. Jest milutka i miękka. Połowa składu to akryl, a druga połowa
naturalna: angora (dużo), mohair(nie duzo) i wełna (mało).

Pozdrawiam serdecznie zza mgieł Olsztyna

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

33. Data: 2005-10-19 08:05:05

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:

> i musicie to opic, aby robotki sie nie nadpruły czasem.. hihiihih ;)))

taaa jest ;)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

34. Data: 2005-10-19 08:09:56

Od: "Mimi X" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo :)
Dzisiaj po pracy bede ćwiczyć wzorek

35. Data: 2005-10-19 08:20:32

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jejku, teraz sie nei wiadomo czego tam spodziewacie.... aż sie boję ;)
> Pozdrawiam... zduszą na ramieniu ;)
> --
>       ,  ,
>    ()'.".'()      Olcia - kroowka
>     ((o o))           Olsztyn
>    (..)^ (..)    www.kroowka.prv.pl
>    ('")__('")

Nie wytrzymałam do drugiej,ale udało mi się pare minut po dwunastej.Majtaski
superowe,różowy szalik też i nie bój się z duszą na ramieniu.Naprawde jest co
oglądać.

Niewyspana
Agas

36. Data: 2005-10-19 09:50:06

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka napisał(a):

> [...]
> schematu też neiwiele wiedziałam, bo nie wiedziałam co to jest oczko
> wyciagane. ALe tam jest też opis "słowny" tego wzoru i z niego juz

Szczegoly, pliss..:) skan, link, cokolwiek (najlepiej obrazkowego, bo ja
wzrokowiec jestem)

th

37. Data: 2005-10-19 09:50:39

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

)

38. Data: 2005-10-19 09:57:56

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:
> Szczegoly, pliss..:) skan, link, cokolwiek (najlepiej obrazkowego,
bo ja
> wzrokowiec jestem)
>
> th
Zaraz poleci na priv, bo linka nie pamietam i nie mogłam odszukać, a
próbowałam wczoraj dłuuugo.
Pozdrówki

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

39. Data: 2005-10-19 11:46:28

Od: "Anna West" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
Olsztyna,

> Zapraszam :)))) A w którą stronę Ty te 40 km?
> Pozdrawiam

W stronę na Bartoszyce, czyli Lidzbark Warm. :)
pozdr. Ania

40. Data: 2005-10-19 11:59:57

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna West wrote:

> Olsztyna,

> W stronę na Bartoszyce, czyli Lidzbark Warm. :)
> pozdr. Ania

:) jak bedziesz w Ol. to zapraszam na kawkę.
Pozdrówki
Ola

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

xxx-fajny pomysł
Czas myśleć o robótkach bożonarodzeniowych
Szukam schematu
xxx - motywy egipskie
sposób na ściąganie plików