szydelko - czapeczkowej pomocy szukam!

1. Data: 2005-03-24 22:45:53

Temat: szydelko - czapeczkowej pomocy szukam!
Od: "Ula S" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uparlam sie dziecku uczynik czapeczke szydelkowa. pojecie mam o tym zadne, bez
pomocy - podpowiedzi, wzoru, schematu nie rusze, a bardzo chce!
po glowie chodzi mi taka czapeczka - kapelusik a la lata 20-30, krotko mowiac
wdzieczny saganik z wydetym wieczkiem dla 3-letniej panienki
chyle sie w pelnych wdziecznosci uklonach
Ula S.

1. Data: 2005-03-25 07:46:40

Temat: Re: szydelko - czapeczkowej pomocy szukam!
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula S" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mowiac
> wdzieczny saganik z wydetym wieczkiem dla 3-letniej panienki
> chyle sie w pelnych wdziecznosci uklonach

mam pod ręką ale po rosyjsku - na inne musisz poczekać aż przeszperam zasoby
;-)
Dodo

1. Data: 2005-03-27 08:34:53

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mowiac
> wdzieczny saganik z wydetym wieczkiem dla 3-letniej panienki
> chyle sie w pelnych wdziecznosci uklonach

Może tu coś znajdziesz
http://photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Detskie
%20modeli/
nie wierm dokładnie jakie są tam wzory, ale ogólnie dla dzieci, warto
poszperac :)
Pozdrawiam Moolinea

1. Data: 2005-03-27 22:25:34

Od: "Profil1" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mowiac
> wdzieczny saganik z wydetym wieczkiem dla 3-letniej panienki

Raczej inspiracja... po drobnych przeróbkach:
http://dnl.alp.ru/7ya-photo/953/1100685417953.jpg

AgaM

1. Data: 2005-03-27 22:42:58

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mowiac
> wdzieczny saganik z wydetym wieczkiem dla 3-letniej panienki

Raczej inspiracja... po drobnych przeróbkach:

[druty+pompony] a może owieczka-dywanik?
wielkanocne szydelkowanie - chwale sie!
len
[xxx] i znowu prośba :(
założyłam album - zapraszam serdecznie