[szydelko] czapka dla...konia

1. Data: 2005-08-23 09:03:26

Temat: [szydelko] czapka dla...konia
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=aw8kf4

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

2. Data: 2005-08-23 09:24:35

Temat: Re: [szydelko] czapka dla...konia
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:op.svyd300ystoti9@ekonomia...
> http://glinki.com/?l=aw8kf4
>
> --
> Dorota Ruebenbauer
> Wrocław

Dzieki _:))))))))))))

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

3. Data: 2005-08-23 11:23:20

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze te pokrowce na uszy - kon pewnie strzyze nimi bez przerwy ;-)))

--
Uka P.

4. Data: 2005-08-23 11:25:00

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To samo widzieliśmy w ostatnią niedzielę w Warszawie. Koniki ciągnęły
dyliżans pocztowy.
http://stynka.firma-pl.com/DSC07072a.jpg

st.
~~~~~~~~~~~~~
www.stynka.pl

5. Data: 2005-08-23 11:31:03

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

i dobrze!
takim tez uszy marzna :D

6. Data: 2005-08-23 11:31:28

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

stynka wrote:

>To samo widzieliśmy w ostatnią niedzielę w Warszawie. Koniki ciągnęły
>dyliżans pocztowy.
>http://stynka.firma-pl.com/DSC07072a.jpg

Ale sliczne...

Kot, co 20 kilo temu jezdzil konno...

7. Data: 2005-08-23 19:25:33

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości
>i dobrze!
> takim tez uszy marzna :D

To raczej nie jest na marznięcie uszu :D Zakład sie te nauszniki najczęściej
jako ozdobe na zawody/huberusy/tudzież inne specjalne okazje. Ci co szukają
bardziej logicznego wytłumaczenia dla tej mody przekonują iż jest to
przeciwko owadom lub tłumi "straszne" dźwięki... Ja osobiścię wole bez :)
Nie ma to jak dluga, niestrzyżona grzywa powiewająca w galopie :P

Pozdrawia
Ania co 2 h temu zsiadła z konia i jeszcze czuje zaległości w treningach :)

8. Data: 2005-08-23 19:26:58

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kot, co 20 kilo temu jezdzil konno...

Ja 20 kilo temu zaczynałam :) teraz jeżdżę z dodatkowym balastem + wrzodami
na sumieniu ;P

Pozdrawiam
Ania

9. Data: 2005-08-23 19:33:24

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Carmen wrote:

>Ja 20 kilo temu zaczynałam :) teraz jeżdżę z dodatkowym balastem + wrzodami
>na sumieniu ;P

Co masz na mysli mowiac o dodatkowym balascie ??

A kon to by sie teraz pode mna zalamal, nigdy nie mialam dzokejskiej
postury (180 wzrostu) a przy obecnej wadze... to mi szkoda zwierza ;)

Kot

10. Data: 2005-08-23 20:41:33

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kon to by sie teraz pode mna zalamal, nigdy nie mialam dzokejskiej
> postury (180 wzrostu) a przy obecnej wadze... to mi szkoda zwierza ;)

Mialam na myśli właśnie te kilogramy co to je wczoraj na wadze zobaczyłam i
omal nie zemdlalam :/
Zasadą na całym świecie jest reguła 20% - czyli waga jeźdźca z rzędem nie
powinna przekraczać 20% wagi konia. Więc jesli nie wybiera sie kucyka to
jest w miare ok. Poza tym facet z brzuszkiem na pewno wazy wiecej niz Ty :)

Pozdrawiam
Ania

tkaniny coatsa
[szydelko] duplet 56