(szydełko)czy ktoś zrobił sukienkę?

1. Data: 2004-07-02 20:45:21

Temat: (szydełko)czy ktoś zrobił sukienkę?
Od: "z...@t...pl" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=165096
Witajcie!Mam pytanie czy któraś z Was ma zroboiną tą sukienkę,chcialabym
wiedzieć jakiego użyć szydełka,jakiej nici i ile jej zakupić.Bardzo liczę na
pomoc oraz wskazówki,z góry dzięki.Pozdrawiam z Gdańska :)

1. Data: 2004-07-03 08:44:56

Temat: Re: (szydełko)czy ktoś zrobił sukienkę?
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w lewym dolnym rogu jest tu opis sukienki
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=170077
schemat
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=170081
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-07-03 08:46:28

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w lewym dolnym rogu jest tu opis sukienki

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=170077

Potrzebne jest 600g nitki i szydelko 2,5
dzieki numeracji szydelka mozesz dopasowac odpowiednia dgubosc niteczki :)

Ps. dzieki za ta kiecke, jest suuper!
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]
Użytkownik "honorek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2004-07-03 09:03:35

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lewy gorny rog: cd opisu (?) chyba chodzi o tyl
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=170079

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-07-03 11:53:24

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tam pisze o jedwabnej nici z lureksem-nie wiem,czy u nas sie taka spotyka

1. Data: 2004-07-04 21:18:41

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś się chciałam pokusić, ale zabrakło odwagi. Nie jestem wprawioną
szydełkującą :) Pogubiłam się w schemacie, nie wiem jak dużo musiałabym zrobić
tych kwiatków... No i nie wiem czy mam je robić osobno i potem pozszywać czy
też robić od razu wszystkie razem.

A może któraś z Was mi podpowie?
Są wakacje (do szkoły dopiero w październiku)
więc może się wezmę ;-)

Iza Szczecin
Gadu 1240015

1. Data: 2004-07-06 09:36:21

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabelka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> też robić od razu wszystkie razem.
>

> A może któraś z Was mi podpowie?
> Są wakacje (do szkoły dopiero w październiku)

Jestem własnie w trakcie robienia tej sukienki.
mam zrobione juz ponad połowę - mniej więcej od bioder w górę. trochę ją
zmodyfikowałam - zrobiłam krótkie rękawki i trochę bardziej zabudowałam plecy,
ale za to z przodu wiekszy dekolt.
Używam szydełka 1,6. Robię ja z jedwabnej włóczki i zużyję jej około 350 g (a
kupiłam 600g-tak jak jest w opisie). Z pozostałych 250 g chyba zrobię
wdzianko, albo szal. bedzie fajny komplet.

Pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
GG 1852013

1. Data: 2004-07-09 16:17:21

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:
> [...]

Witam.Czy moge ladnie usmiechnac sie o schemat tej sukienki???

--
agra (Agnieszka Radziewińska)
Legnica

http://community.webshots.com/user/agra77pl
gg 2024408

1. Data: 2004-07-09 20:22:37

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.Czy moge ladnie usmiechnac sie o schemat tej sukienki???

> [...]
Musisz kliknąć na posty powyżej gdzie autorką była "Honorek" wszystko
wyszukała:-)
Pozdrawiam Lori

1. Data: 2004-07-09 20:52:51

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lori <a...@w...pl> napisał(a):

> Musisz kliknąć na posty powyżej gdzie autorką była "Honorek" wszystko
> wyszukała:-)
> Pozdrawiam Lori

a wzór tyłu jest tu:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr