Re: [szydelko, druty] Wloczka 'tasiemkowa' ?

1. Data: 2004-04-07 07:04:10

Temat: Re: [szydelko, druty] Wloczka 'tasiemkowa' ?
Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:c50631$n55$1@news.onet.pl...
> Kusi mnie od jakiegos czasu wloczka w firmie plaskiej. Nie wiem, czy ona
> faktycznie nazywa sie 'tasiemkowa', czy nie, ale intryguje mnie na do
> mozna ja spozytkowac. Na razie w wyobrazni mam tylko jakies torby-worki,
> plecaki, swetry w stylu 'filetowym', tzn wiecej dziurek niz samych
> slupkow. Ale mozliwe, ze wychodzi z tego jakis inny splot.
>
> Podzielcie sie swymi spostrzezeniami i doswiadczeniami :-)
> Jak z jej wydajnoscia ?

Nie robilam z wlóczki tasiemkowej, ale widzialem gotowe sweterki
(bluzeczki) - ale na drutach, robione zwyklym dzersejem. Chyba z jakimis
wstawkami azurowymi albo ryzowymi - nie pamietam dokladnie. Wygladalo to
bardzo ladnie. Gotowy wyrób z tej wlóczki mial lekki polysk, taki satynowy,
bluzeczka byla dosc elegancka, nie wiem moze akurat to byl taki rodzaj
wlóczki z polyskiem, moze nie wszystkie sa takie, ale ja z tej wlóczki
akurat nie widze ani torby ani plecaka.

Kasia

1. Data: 2004-04-07 07:22:34

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

Kolezanka robila mi z tego bluzke na szydelku. Robila takie wachlarzyki.
Wygladala slicznie. Wloczka nie jast wydajna, a bluzka pomimo tego, ze jest
tylko na ramiaczkach jest ciezka.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

[xxx] dla mam majacych coreczki