[szydelko]/[druty]cos na gwiazdke

1. Data: 2004-10-13 16:38:40

Temat: [szydelko]/[druty]cos na gwiazdke
Od: "news.onet.pl" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie nie mam pomyslu. Moze macie jakis pomysl na fajny prezent pod
choinke. Z gory dzieki

1. Data: 2004-10-13 16:41:36

Temat: Re: [szydelko]/[druty]cos na gwiazdke
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:
> Pomozcie nie mam pomyslu. Moze macie jakis pomysl na fajny prezent pod
> choinke. Z gory dzieki

Ale dla kogo? Babka, facet, dziecko? Mama, babcia?

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-13 17:40:36

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.onet.pl" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> Pomozcie nie mam pomyslu. Moze macie jakis pomysl na fajny prezent pod
> choinke. Z gory dzieki
>
> Jeśli dla kobiety to pomysłów jest tysiące :
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=37892&o
b=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25378
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24285
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24552
No i jak poszperasz na forum to jeszcze zjajdziesz tego dużo, duzo,dużo
A jeśli dla faceta to większy problem : pozostają skarpetki i dobre cygaro:)
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2004-10-13 17:55:58

Od: "news.onet.pl" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dla kogo? Babka, facet, dziecko? Mama, babcia?

Dla kuzyna i jego zony

1. Data: 2004-10-13 18:20:27

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:

> Dla kuzyna i jego zony

Dla kuzyna cieple skarpety, czapke, szalik, rekawiczki i opakowanie na
kufel grzanca + kufel.

Dla zony cieple skarpety, czapke, szalik, rekawiczki, torebke, getry
(wracaja do mody...), ostatnio bylo podawane mase linkow do cudownych
sukienek - jako kreacja sylwestrowa jak znalazl.

Ogolnego uzytku: etuj na komorke (jej tez musi byc cieplo).

Wiecej mi nie przychodzi do glowy...

Kot w szale tworczym, tak naprawde... Ciekawe kiedy mi przejdzie?

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-13 18:31:08

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla kuzyna i jego zony

mozna wyszyc jakis ladny obraz np. krzyzykami i oprawic
nie musi byc duzy najbardziej neutralne i ladne sa zawsze kwiaty i jakies
widoczki
a moze uszyc im dwie patchworkowe poduszeczki z jakims ladnym motywem?

ja swojej mamie wyszylam xxx - maczki
a dla siostry planuje zrobic szal na szydelku ale jeszcze nie wiem czy to
zrealizuje

kasiatoya

1. Data: 2004-10-13 18:35:35

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasiatoya napisał:

> mozna wyszyc jakis ladny obraz np. krzyzykami i oprawic
> nie musi byc duzy najbardziej neutralne i ladne sa zawsze kwiaty i jakies
> widoczki

oj, to zalezy co lubia. Kuzyn moze nie byc fanem kwiatkowych obrazkow ;)
Moze sie okazac, ze lepiej wykrzyzykowac cos abstrakcyjnego albo obraz
Warhola.
Wydaje mi sie, ze czapki, szaliki i skarpetki beda bezpieczniejsze.

th.

1. Data: 2004-10-13 18:47:35

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Wydaje mi sie, ze czapki, szaliki i skarpetki beda bezpieczniejsze.

Pewnie, obraz by musial biedaczyna gdzies powiesic, przynajmniej dla
zachowania pozorow. Czapke mozna schowac i udawac, ze akurat
kolorystycznie do kurtki nie pasuje ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-13 18:53:24

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot napisał:

> Pewnie, obraz by musial biedaczyna gdzies powiesic, przynajmniej dla
> zachowania pozorow. Czapke mozna schowac i udawac, ze akurat
> kolorystycznie do kurtki nie pasuje ;)

Dlatego najlepiej zrobic najpierw badanie rynku, szpiegostwo
marketingowe (popytac mamy, siostry, braci, babcie) i inne podchody ;)

th.

1. Data: 2004-10-13 20:26:15

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl <A...@i...pl> napisał(a):

> Pomozcie nie mam pomyslu. Moze macie jakis pomysl na fajny prezent pod
> choinke. Z gory dzieki

Czapek i szalikow nigdy za wiele. A moze jakas ladna ciepla chusta na
ramiona ? A moze podkladki pod gorace garnki, komplet malych serwetek pod
szklaneczki lub filizanki, zawieszka do okna? Na czasie byłoby coś z motywem
gwiazdki. Latwo taka zrobic - w koncu to okragla serwetka zamocowana do
kółka... Dla pana domu moze poduszka do wylegiwania sie na kanapie? Mozna
taka zrobic z resztek wloczki - jest wesola i niepowtarzalna.Jezeli ktos
lubi-moga byc pantofle zrobione na drutach - proste:robi sie jak sciagacz, a
potem poczatek robótki się zszywa ,a ostatni rząd oczek nawleka na
włóczkę /nić, z której jest robótka/, zaciska, kawałek zaszywa i już!Takie
pantofle pasuja na każdą nogę i są ciepłe:) Dla dziecka proponuję sweterek-
tego nigdy za dużo. Można też wykombinować jakąś zabaweczkę - kiedyś
zrobiłam biedronkę na szydełku wypchaną w środku watą i podobała się.
A ja w tym roku wpadłam w anielski szał /szydełkowe aniołki/ i obdaruję nimi
całą rodzinę.Babcia ma imieniny w listopadzie i już szykuję dla niej mały
anielski zastęp :)))
Ojej, ale się rozpisałam. Ale pomysły same się pchają pod rękę - żeby można
je tak łatwo zrealizować...
Posyłam Ci ciężarówkę wyładowaną wolnym czasem;)
Pozdrawiam
Agnieszka

[szydelko] szukam wzoru na owalny obrus
[xxx] szukam wzoru Valerie Pfeiffer