[szydelko][druty] witajcie

1. Data: 2005-03-01 14:44:05

Temat: [szydelko][druty] witajcie
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim robotkowiczom! :)
jestem nowa na tym forum i wlasnie powolutku Was poznaje przekopujac sie
przez caaale morze robotek, linkow i starszych postow... [przyznam sie
ze moja konsternacje wzbudzilo "xxx" po zajrzeniu okazalo sie ze to
calkiem bezpieczne forum jak uwaza moj zazdrosnik maz :))]
mieszkam na razie jeszcze w Warszawie - juz za rok przeprowadzamy sie do
wlasnego mieszkanka i stad moja pasja... zaczelam szydelkowac obrus na
duzy stol - cieniutkimi nicmi [nawet nie wiem jak sie nazywaja :)] i mam
nadzieje go skonczyc za rok.

pozdrawiam Was serdecznie i wielkie dzieki za linki do tych cudownosci!!

Justyna

1. Data: 2005-03-01 17:17:48

Temat: Re: [szydelko][druty] witajcie
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <w...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> wlasnego mieszkanka i stad moja pasja... zaczelam szydelkowac obrus na
> duzy stol - cieniutkimi nicmi [nawet nie wiem jak sie nazywaja :)] i mam

Hej,

witaj! Na to xxx to juz chyba kazdy maz sie nabral :-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-03-01 23:15:03

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości
[przyznam sie
> ze moja konsternacje wzbudzilo "xxx" po zajrzeniu okazalo sie ze to
> calkiem bezpieczne forum jak uwaza moj zazdrosnik maz :))]

Hej!
Przede wszystkim - witaj :-)))))))))

Z tymi xxx to też miałam wesołą historię :-). Mój mąż dawno temu znalazł mi
właśnie tę grupę i radośnie zawiadomił o tym fakcie. Potem chwilę milczał, a
potem oznajmił: "wiesz, tę grupę to jednak wywaliłem, tam same jakieś
świństwa, w tytule xxx a w postach linki, pewnie do jakichś zberezieństw".
Popłakałam sie ze śmiechu.

Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

1. Data: 2005-03-02 07:19:03

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem oznajmił: "wiesz, tę grupę to jednak wywaliłem, tam same jakieś
> świństwa, w tytule xxx a w postach linki, pewnie do jakichś zberezieństw".

dzieki za serdeczne powitania :)))
na wszelki wypadek za te "xxx" nie bede sie brala ;]]]
raz probowalam ale strasznie dlugo mi to szlo - wiec nie dla mnie to
[kompletnie brak mi cierpliwosci].

Justyna

gdzie mozna kupic...
gdzie kupić tanio mulinę we Wrocławiu?