szydełko - dywaniki łazienkowe

1. Data: 2009-04-21 12:11:17

Temat: szydełko - dywaniki łazienkowe
Od: "Andzia" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Dawno temu na forum pojawił się likn do schematów na dywaniki łazienkowe ale
nie mogę go teraz znaleźć, Może ktoś ma takie schematy - albo linka ???
Prosze o pomoc.

Z góry dzięki
Ania

2. Data: 2009-04-21 16:21:41

Temat: Re: szydełko - dywaniki łazienkowe
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 14:11:17 +0200, Andzia napisał(a):

> [...]
> nie mogę go teraz znaleźć, Może ktoś ma takie schematy - albo linka ???

Ale na pralkę i sedes nie chcesz, mam nadzieję? Obiecaj, please, bo się
załamać przyjdzie ;-PPP
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

3. Data: 2009-04-22 04:38:09

Od: "Andzia" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na pralkę i sedes nie chcesz, mam nadzieję? Obiecaj, please, bo się
> załamać przyjdzie ;-PPP
> --

tylko na podłogę :D:D

4. Data: 2009-04-22 14:05:35

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale na pralkę i sedes nie chcesz, mam nadzieję? Obiecaj, please, bo się
> załamać przyjdzie ;-PPP

A kiedyś czytałam, że na tym forum nie dyskutuje się o gustach. Pewnie tak,
pod warunkiem, że ma się gust Ikselki? Aż strach poprosić o cokolwiek, żeby
nie zostać wyśmianym.
Pozdrawiam wszystkich tych co mają swój gust.

5. Data: 2009-04-22 14:35:47

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale na pralkę i sedes nie chcesz, mam nadzieję? Obiecaj, please, bo się
> załamać przyjdzie ;-PPP

Czemu ma obiecywac? Jak chce, to niech sobie nawet wydzierga papier
toaletowy czy pieska na sedes, nie Twoja (ani zadnej z nas) sprawa.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

6. Data: 2009-04-22 16:59:55

Od: " " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andzia <A...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> nie mogę go teraz znaleźć, Może ktoś ma takie schematy - albo linka ???

http://croche.blogspot.com/search/label/banheiro może tu coś znajdziesz.Są
schemty.

7. Data: 2009-04-22 17:23:34

Od: " " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://picasaweb.google.com/ciellelucio21/Barbante# i tu.

8. Data: 2009-04-23 05:42:03

Od: "Andzia" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim :)

Na pewno coś wybiore :)

9. Data: 2009-04-23 07:11:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2009 16:05:35 +0200, r...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> nie zostać wyśmianym.
> Pozdrawiam wszystkich tych co mają swój gust.

To nie jest sprawa gustu, lecz poczucia sensu.

10. Data: 2009-04-24 10:21:42

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A kiedyś czytałam, że na tym forum nie dyskutuje się o gustach.

No, bo się nie dyskutuje, jeśli ma się choć odrobinę ogłady
towarzyskiej...
Albo jeśli się przeczytało (ze zrozumieniem) FAQ grupy. Chyba nie
podejrzewasz Ikselki o ogładę lub o czytanie ze zrozumieniem? Toć to by
był policzek dla niej!

Spotkanie robotkowe w Krakowie - fotki wrzucone :)
Album z różnościami
[xx] Na Komunię
ponczo dla dziewczynki
Sląskie spotkanie