szydełko - dywaniki łazienkowe

11. Data: 2009-04-27 21:18:57

Temat: Re: szydełko - dywaniki łazienkowe
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 12:21, "lemonka" <a...@a...com> wrote:
> Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomościnews:6929.000000fb.49ef242f@newsgate.onet.
pl...

> No, bo się nie dyskutuje, jeśli ma się choć odrobinę ogłady
> towarzyskiej...
> Albo jeśli się przeczytało (ze zrozumieniem) FAQ grupy. Chyba nie
> podejrzewasz Ikselki o ogładę lub o czytanie ze zrozumieniem? Toć to by
> był policzek dla niej!

Masz dywanik na pralce? - to sobie zrób jeszcze na umywalkę...

12. Data: 2009-04-28 05:36:52

Od: ANA <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz dywanik na pralce? - to sobie zrób jeszcze na umywalkę...

No juz nie mogę!!!!!!!!!
A może ty zrobisz sobie na głowę? Może wówczas mózg ci się zregeneruje
kobieto i przestaniesz pisać głupoty, bo już to robi się nudne ( pisze
grzecznie bo wypadałoby z grubej rury)

13. Data: 2009-04-28 07:29:15

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:
wiadomościnews:6929.000000fb.49ef242f@newsgate.onet.
pl...

> Masz dywanik na pralce? - to sobie zrób jeszcze na umywalkę...

A co jest bezsensownego w dywaniku na pralce?
W moim domu zawsze na pralce kladlo sie ladny recznik, bylo to dosc
praktyczne, wszelkie drobne przedmioty (np. spinki do wlosow) czy male
kosmetyki nie stukaly o metal i nie turlaly sie.

th (no dobra, nie bede juz z nia dyskutowac)

--
http://nitkowo.bloog.pl

14. Data: 2009-04-28 11:28:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 07:36, ANA <a...@w...pl> wrote:

> No juz nie mogę!!!!!!!!!
> A może ty zrobisz sobie na głowę? Może wówczas mózg ci się zregeneruje
> kobieto i przestaniesz pisać głupoty, bo już to robi się nudne ( pisze
> grzecznie bo wypadałoby z grubej rury)

Odpowiadam na impertynencje tzw. lemonki - a co, nie przysługuje mi
takie prawo?
Na twoje wypadałoby z grubej rury, ale piszę grzecznie: spieprzaj.

15. Data: 2009-04-28 13:19:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 09:29, Theli <p...@w...pl> wrote:

wiadomościnews:6929.000000fb.49ef242f@newsgate.onet.
pl...

> A co jest bezsensownego w dywaniku na pralce?

Hmmm...

> W moim domu zawsze na pralce kladlo sie ladny recznik,

Ach, czyli jednak nie dywanik ;-PPP

> bylo to dosc
> praktyczne, wszelkie drobne przedmioty (np. spinki do wlosow) czy male
> kosmetyki nie stukaly o metal i nie turlaly sie.
>
> th (no dobra, nie bede juz z nia dyskutowac)

Masz rację - nie dyskutuj z nią. Ja też nie będę ;-PPP

16. Data: 2009-04-30 09:49:34

Od: ANA <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale piszę grzecznie:  spieprzaj.

No własnie ty pierwsza

17. Data: 2009-04-30 09:56:17

Od: ANA <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiadam na impertynencje tzw. lemonki - a co, nie przysługuje mi
> takie prawo?
> Na twoje wypadałoby z grubej rury, ale piszę grzecznie:  spieprzaj.

Ho ho jaki ładny wyraz, nie będę się zniżać do twojego poziomu

Spotkanie robotkowe w Krakowie - fotki wrzucone :)
Album z różnościami
[xx] Na Komunię
ponczo dla dziewczynki
Sląskie spotkanie