(szydelko) elementy poszukiwane

1. Data: 2007-04-05 09:52:00

Temat: (szydelko) elementy poszukiwane
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dziewczyny!
Szukam takiego układu z różnych elementów.
Choroba, jak to wyjaśnić???
Chodzi mi o to, żeby to nie był jeden jedyny i ten sam powtarzalny element,
tylko żeby całość komponowała się z różnych elementów - większe kwiatki,
mniejsze kwiatki i do tego coś tam jeszcze - jakieś łączniki. Czyli układ
różnorodny i powtarzalny, ale większą całością - nie jednym elementem.
Oczywiście kiedyś na coś takiego trafiłam ale nie wiem gdzie... Tam były i
elementy okrągłe i takie jakby koniczynki i jeszcze malutkie łączniczki. I
wszystko pasowało. Jak kostka brukowa :-))

Jeśli ktoś wie o co mi chodzi i ma takie na oku to bardzo proszę o pomoc,

Serdeczności,
Joe

2. Data: 2007-04-05 10:42:49

Temat: Re: (szydelko) elementy poszukiwane
Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

może o to chodzi?
http://picasaweb.google.com/beajulla/IrlandzkaKoronk

albo przynajmniej w tym styu

pozdr
A.

3. Data: 2007-04-06 08:54:57

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

może o to chodzi?
http://picasaweb.google.com/beajulla/IrlandzkaKoronk

albo przynajmniej w tym styu

Nie do konca o to mi chodzi. Wlasnie tej potwornej roboty z laczeniem
przypadkowych elementow chcialam uniknac. Myslalam raczej o gotowym
schemacie gdzie byloby lopatologicznie pokazane co gdzie wkluc i polaczyc.
Moze jeszcze ktos cos wyszpera...

Joe

4. Data: 2007-04-08 19:38:06

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może chodzi o coś takiego:

http://chrumcia.fotosik.pl/albumy/60969.html#e

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

(xxx) schemat szczeniaczka poszukiwany
Tatty Teddy TT118 - Lily
Re: Nadmorskie Wspomnienie - szukam schematu
[xxx] Nadmorskie Wspomnienie - szukam schematu
[xxx] Tatty Teddy TT115 Sweet Dreams