[szydełko] ....ja też się chwalę

1. Data: 2004-10-29 20:40:08

Temat: [szydełko] ....ja też się chwalę
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ufffff

Cały dzisiejszy dzień przesiedziałam przy kompie.
Ale nareszczie udało mi się !!!
Rozszyfrowałam te wszystkie rosyjskie krzaczki , i założyłam album na 7ya.

A tutaj jest link :)

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=koronecz
ka295&RubrID=57899

Mam nadzieję ,że się wam wczyta.

Czekam z bijącym sercem na wasze opinie ....

Marzena ( która zaczęła robić sweterek dla syna )

1. Data: 2004-10-29 20:44:15

Temat: Re: [szydełko] ....ja też się chwalę
Od: "zlota" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Mam nadzieję ,że się wam wczyta.
>
> Czekam z bijącym sercem na wasze opinie ....
>
> Marzena ( która zaczęła robić sweterek  dla syna )

Jak na razie mam problem z wejściem na stronkę

1. Data: 2004-10-29 20:56:15

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wooooooooooowwww...
ale slicznosci blisko ciala... cudne!!!
powalily mnie stringi anielica - superowe
a z czego robisz te cieniowane stroje?? ze snehurki??

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-29 21:01:39

Temat: Odp: [szydełko] ....ja też się chwal
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=koronecz
ka295&RubrID=57899

> Marzena ( która zaczęła robić sweterek dla syna )

Niesamowite. Sama to wykonałaś? Podziwiam.

Aneta

1. Data: 2004-10-29 21:09:47

Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> wooooooooooowwww...
> ale slicznosci blisko ciala... cudne!!!
> powalily mnie stringi anielica - superowe
> a z czego robisz te cieniowane stroje?? ze snehurki??

Ten różowy robiłam z HEMERY , a chabrowy ze snehurki.

1. Data: 2004-10-30 06:04:07

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale nareszczie udało mi się !!!
> Rozszyfrowałam te wszystkie rosyjskie krzaczki , i założyłam album na

Obejrzałam i podziwiam.Gratuluję .
Śliczne prace, choć nie wiem, czy stringi z pajączkiem założyłabym :))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-10-30 07:11:12

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no niezle, jak w sklepie z bielizna... roznorodnie, kolorowo i bogato....
bardzo mi sie podoba, dzialaj dalej i dorzucaj fotki!!!!
gratuluje!

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-30 09:43:43

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=koronecz
ka295&RubrID=57899

> Czekam z bijącym sercem na wasze opinie ....
>
> Marzena ( która zaczęła robić sweterek  dla syna )

Kolekcja całkiem, całkiem. Cudne te Twoje gatki.

Pozdrawiam
OJ

1. Data: 2004-10-30 10:41:57

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję umiejętności i fataji dziwiarskiej oraz słowotwórczej.

Krystyna

1. Data: 2004-10-30 11:39:59

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż grzech nakładać cos na wierzch...

Mojemu mężowi też sie podobały zwłaszcza komplety landrynkowe :0))

Pozdrawiam
Gosia

ubranko do chrztu
na fali chwalenia...