szydelko - jaka wloczka?

1. Data: 2006-02-01 18:42:16

Temat: szydelko - jaka wloczka?
Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny
Mam duza prosbe...
Znalazlam w sieci taka bluzeczke - i bardzo chcialabym ja zrobic.
Z szydelkiem i drutami do tej pory nie mialam zbyt duzej stycznosci - ale
do odwaznych ponoc swiat nalezy.
Jakbyscie mogly mi podpowiedziec jaka (no i mniej wiecej ile) wybrac -
bylabym bardzo wdzieczna.

Wyczytalam tylko ze szydelko nr 2,5.

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=83434&PhotoID=1030132&ob=0
a gdyby sie polamal:
http://glinki.com/?l=2x8q5q
Pozdrawiam
Olgasw

2. Data: 2006-02-01 18:50:28

Temat: Re: szydelko - jaka wloczka?
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do odwaznych ponoc swiat nalezy.
> Jakbyscie mogly mi podpowiedziec jaka (no i mniej wiecej ile) wybrac -

Podasz link do wzoru?

Joe

3. Data: 2006-02-01 19:01:49

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja i jeszcze chyba ze dwie dziewczyny robily na grupie ta bluzeczke mi
zajela 2 dni robi sie ja piorunem dla siostry zrobilam z bialej moniki a dla
siebie z berzowej bawelny dp jednej i drugiej dodalam blyszczaca nitke bo
bawelna lubi sie rozciagac . I jeszcze jedno ja robilam ja odrazu czyli 2
tyly i przod razem jesli mozna czegos nie zszywac to ja tak robie i nie ma
brzydkich szwow oczywiscie dodawalam pod pachami. W razie czego pisz.Powiem
jedno robi furrore wszystkim sie podoba :)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=82947&PhotoID=804266&ob=0
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=82947&PhotoID=804275&ob=0
--
Marzena
www.robotki.police.pl

4. Data: 2006-02-01 19:10:15

Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podasz link do wzoru?
>
> Joe

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=116801
wrzucilam wszystkie "kartki" jakie mam, moze czegos mi brakuje?
Pozdr
Olgasw

5. Data: 2006-02-01 19:33:42

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisał(a):
> berzowej bawelny dp jednej i drugiej dodalam blyszczaca nitke bo
> bawelna lubi sie rozciagac .

Pierwsze slysze. Na pewno chodzi ci o bawelne?

th

ps. be_z_owa

6. Data: 2006-02-01 19:37:32

Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja i jeszcze chyba ze dwie dziewczyny robily na grupie ta bluzeczke mi
> zajela 2 dni robi sie ja piorunem

Zazdroszcze!!!
Mi to zajmie pewnie wiecej niz miesiac...

> dla siostry zrobilam z bialej moniki a dla
> siebie z berzowej bawelny dp jednej i drugiej dodalam blyszczaca nitke bo
> bawelna lubi sie rozciagac .

Czyli jesli bedzie bawelna - to dodac nitke aby sie nie rozciagala... bede
pamietac!
Myslalam tak wstepnie o Malwie (100% akrylu)... ale nie jestem przekonana...

> I jeszcze jedno ja robilam ja odrazu czyli 2
> tyly i przod razem jesli mozna czegos nie zszywac to ja tak robie i nie ma
> brzydkich szwow oczywiscie dodawalam pod pachami.

Ja na razie chyba nie bede sobie komplikowac... Zobacze czy mi chociaz przod
wyjdzie...

>W razie czego pisz.

Oj jak tylko zaczne robic - i jak zaczna sie nie daj ... problemy - to sie
odpedzic ode mnie nie bedziesz mogla - hihi. Dziekuje

Powiem
> jedno robi furrore wszystkim sie podoba :)

Bo jest super - no i modelka te ma sie rozumiec

Najwazniejsze - szydelko juz mam.
Olgasw

7. Data: 2006-02-01 20:21:51

Od: "Baska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
Ja ostatnio robiłam ze snehurki i jestem zadowolona, mam komplet pomarańczowych
serwetek i bluzeczkę ze snehurki - jest pakowana po 30g
Pozdrawiam Baska

8. Data: 2006-02-02 11:08:54

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze slysze. Na pewno chodzi ci o bawelne?

chodzi o to rozciaganie czy ze z bawelny ? wyszlam z zalozenia ze sama
Monika to bardziej na serwetki ale po dodaniu bialego Altun Baska wyszlo
super bluzeczka nabrala polysku a bezowe nici byly kupowane w Norwegii i
poprostu przelatywaly przez palce bez dodatku nitki bluzka rozciagalby sie
na wszystkie strony wiem bo jak zrobilam serwetke to musialam nakrochmalic
ja w super glu aby uzyskac sztywnosc :)

9. Data: 2006-02-02 11:35:50

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisał(a):

> chodzi o to rozciaganie czy ze z bawelny ?

Tak.

> [...]
> na wszystkie strony wiem bo jak zrobilam serwetke to musialam nakrochmalic

Owszem, z bawelny dzianina moze byc miekka, ale imho nie rozciaga sie.
A dodatek nici jako nablyszczacza - czemu nie ;)

th

10. Data: 2006-02-02 16:47:54

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedno zrobilam dwie i w jednej jak i w drugiej mialam maly problem
opadajace ramiaczka pewnikiem cos skopalam ale nie moge narazie skapowac co
:) rozwiazalam go przez wszycie 2cm tasiemki na koncach doszylam malutkie
zatrzaski i zaczepiam o ramiaczko stanika.
--

(xxx)bukiet kwiatów w wazonie
(xxx) kiść winogron
(xxx) wieniec z róż