[szydelko+koraliki] Australijskie czasopismo

1. Data: 2005-10-22 18:12:33

Temat: [szydelko+koraliki] Australijskie czasopismo
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam w ramach wymiany miedzynarodowej zeskanowany numer australijskiego
czasopisma Cross Stitch Beading (poswiecone haftowi krzyzykowemu z akcentami
koralikowymi.

W numerze:
-krzyzykowe zakonnice (dosyc proste ale moim zdaniem efektowne)
-wykroj na romantyczne kapcie ozdabiane haftem i koralikowym akcentem
-poduszeczka na obraczki (ewentualnie do igiel) + serduszko
-podwiazka materialowo-haftowana z koralikowym akcentem
-Rain Forest (las deszczowy) haft z motywem papugi,weza,motyli i
czerwono-zielonej zaby
-delikatne ,rozowe roze
-torebka z koralikow z motywem rozowej rozy
-bardzo sympatyczna bialo-szara sowa w hafcie+ torebka koralikowa z tym
samym wzorem
-taki fajny zwierzak na bambusie (zapomnialam polskiej nazwy),chyba
malpiatka ,z wylupiastymi oczkami i malutkimi uszkami,obrazek haftowany +
torebka koralikowa z tym samym wzorem

Momentami skan nie najlepszej jakosci ale da sie rozczytac.
Chetne chomiki zapraszam na priv

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)
************************************
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=p22z2h Damy3
http://glinki.com/?l=64knbi Serwetki/Damy
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=0qt3aw Szydelko po polsku
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II

2. Data: 2005-10-22 18:36:17

Temat: Re: [szydelko+koraliki] Australijskie czasopismo
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeden chetny chomik sie zglasza :-)
Jesli masz to w jednym pliku to moze byc calosc oczywiscie, ale jesli masz w
kilku to wystarczy mi Rain Forest, malpiatka i sowa :-))

Ania zachomikowana na amen

3. Data: 2005-10-23 17:48:43

Od: "Aleksandra " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Chetne chomiki zapraszam na priv
>
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)

Pusia poprosze o ten skan: o...@w...pl
(nie mogłam napisać na priv)

Schemacik do tych prac :))
poduszki - druty