[szydelko] kwiatek -tlumaczenie

1. Data: 2005-11-25 21:26:44

Temat: [szydelko] kwiatek -tlumaczenie
Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam taki 'nastroszony' kwiatek, oryginalniejszy niz te plaskie,
chociaz moze malo sie nadaje do owego slawnego szala, ale moze byc do
czegos innego. Sciagnelam ze strony instrukcje, ale nie ma schematu!
Tylko opis, a ja z opisow nawet polskich slabo kumam, a co dopiero jak
mam tlumaczyc :-(((
Czy jakas dobra duszyczka moglaby mi podpowiedziec, jak ugryzc ten
wzor ?

http://glinki.com/?l=asmkis

Pozdrawiam,
Kaa

2. Data: 2005-11-26 00:43:16

Temat: Re: [szydelko] kwiatek -tlumaczenie
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kaa" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mam tlumaczyc :-(((
> Czy jakas dobra duszyczka moglaby mi podpowiedziec, jak ugryzc ten

O ile mnie wzrok nie myli, to to jest szydelkowy gozdzik, który robi sie np.
tak: 8 oczek lancuszka zamykasz oczkiem scislym, w nastepnym rzedzie robisz
co najmniej 8 slupków albo pólslupków, zamykasz okrazenie oczkiem scislym.
Ilosc oczek nie ma tu wiekszego znaczenia, to jedna z tych "wygodnych"
robótek, których nie trzeba liczyc. W kazdym nastepnym rzedzie w kazdy
slupek poprzedniego rzedu wbijasz co najmniej 2 slupki, kazde okrazenie
konczysz oczkiem scislym. Konczysz robótke, kiedy masz jej dosc...

--
Pasmanteria i nie tylko: (na haslo pl.rec.robotki-reczne 10% znizki, jesli
poszukujesz czegos - daj znac)

Re: Materiał z "wrobionym polem (kanwą)"
ja
Nici Kreinik
[xxx] poszukuje - Perfect Pets
&#1087;&#1083;&#1072;&#1 090;&#1086;&#1095;&#1085 ;&#1086;&#1081; &#1074;&#1103;&#1079;&#1 082;&#1086;&#1081; jaki to ścieg?