[szydełko] kwiatki z koniakowskich stringów-jak się robi ?

1. Data: 2005-03-30 07:58:32

Temat: [szydełko] kwiatki z koniakowskich stringów-jak się robi ?
Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialam je wykorzystać na gorę bluzki dla mojej 9-latki. Ze zdjęcia
"czytać" nie umiem, moje próby spełzły na niczym. Szukałam innych wzorów ale
żaden tak mi nie pasuje bo albo za "poważny" albo za duży . A te kwiatuszki
wydają się byc takie wdzięczne. Jakaś dobra dusza mi pomoże ?:-) Nie upieram
się przy tych koniakowskich mogą być inne byle w miarę delikatne były.

Pozdrawiam
Toffi ( co zrobiła przód i tył do bluzki pajęczynki ale nie wie jak ugryźć
górę rękawów, zrobiła kawałek topiku ale nitkę ma za cienką i musi pruć, no
i zaczęty abazur czeka na natchnienie ;-))

1. Data: 2005-03-31 05:38:31

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
no
> i zaczęty abazur czeka na natchnienie ;-))

Wysłałam coś na priv, niestety to nie koronki koniakowskie, ale może coś
wybierzesz :)
Pozdrawiam Moolinea

1. Data: 2005-03-31 06:28:27

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
no
> i zaczęty abazur czeka na natchnienie ;-))
No niestety, nie mogę Ci wysłać tego listu, przepraszam, że tu piszę, ale
nie mogę inaczej sie porozumieć, moja poczta odmawia wyslania wiadomosci,
napisz co mam wyciąć w Twoim adresie, próbowałm na różne sposoby, ale może
robię coś nie tak

1. Data: 2005-03-31 07:23:31

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niestety, nie mogę Ci wysłać tego listu,

Ja też pisałam do Ciebie na priv i to nie pierwszy raz :-) Myślałam, że po
prostu nie masz czasu odpisać :-) U mnie trzeba usunąć"spam trap" To czekam
na te kwiatki :-)

Toffi

[xxx] szukam kamieniczek
xxx - szukam zachlannie!!!