[szydełko] miejcie litość dla początkujących

1. Data: 2005-02-09 14:08:18

Temat: [szydełko] miejcie litość dla początkujących
Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlitujcie się nade mną! Błagam!
co to jest za nić ten KORD??
jest jakaś Perle, jakaś Perła, jakiś Baset czy coś takiego :-(
ale nie znalazłam nic o nazwie Kord :-(
z czasów średniego dzieciństwa pamiętam tylko kordonek nr 8 , atłasek i
mulinę
innych nici nie znam :-(
miejcie litość dla początkujących :'-(

ja sobie kupiłam cos małego bawełnianego co się nazywa SNEHURKA OMBRE jest
fajniutkie i mięciutkie...
będzie albo chusta z elementów jak się zdecyduje z jakich :-(
albo ciuszki dla barbiczek, bo zazwyczaj tylko na tyle starcza mi
cierpliwości :-(
nie wiem co potem mogłabym z ciuszkami zrobić :-( bo siostra przestała się
lalkami bawić :-(

pozdrawiam z Łodzi
Iza

1. Data: 2005-02-09 17:17:00

Temat: Re: [szydełko] miejcie litość dla początkujących
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izulka"
> zlitujcie się nade mną! Błagam!
> co to jest za nić ten KORD??
> jest jakaś Perle, jakaś Perła, jakiś Baset czy coś takiego :-(
> ale nie znalazłam nic o nazwie Kord :-(

http://www.ariadna.com.pl/produkty_koral.htm tu jest opis, są w każdej
pasmanterii:)

Elżbieta

1. Data: 2005-02-09 17:22:34

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Już się lituję :))

Kord to nici syntetyczne ,śliskie w dotyku,z ładnym połyskiem i dosyć grube.To
chyba tyle :).Bardzo dekoracyje.głównie nadają się na serwety.Ja robiłam duży
obrus, na mały okrągły stół.Bardzo fajnie to wygląda,bo obrus jest dosyć ciężki.
Jedna taka szpula kosztuje ok.18-20zł
A tutaj stronka :

http://www.ariadna.com.pl/produkty_koral.htm

Marzena